Te koop
Merk en model: VAER Calendar Fieldwatch
Diameter: 36mm
Leeftijd: 18 december 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December 2024
Factuur en/of certificaat: Factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele verpakking met extra strap.
Verzendkosten of afgehaald: Beiden
Conditie (krassen, werking etc): ZGAN
Soort uurwerk en kaliber: Quartz GM12
Vraagprijs: 150 Euro (exclusief eventuele verzendkosten)
Dit horloge uit de USA geïmporteerd en mag naar een andere eigenaar. Rond de aankoopdatum van dit horloge had ik ook een Hamilton fieldwatch (quartz 33mm) aangeschaft en deze laatst genoemde draag ik meer en vindt 2 fieldwatches in de collectie overbodig.
De VAER is voorzien van een saffierglas en een geschroefde kroon waardoor het horloge tot 100 meter waterdicht is. Kwalitatief een goed en fijn dragend horloge. Daarnaast heb ik de import en inklaringskosten al voor je betaald.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).