Vals beschuldigd

Apartā€¦
Misschien gooien ze er inderdaad totaal willekeurige mensen van af, en denken ze ā€˜mensen met echte TH zullen wel klagenā€™ en die zetten ze weer terug.

Fijn in ieder geval dat je het gewoon kan verkopen

1 like

Ben blij dat ik weer kan verkopen, het horloge was ook al gereserveerd voor iemand.
Ging me meer om het principe.
Als je vervolgens vraagt hoe het mogelijk is dat je advertentie word verwijderd is dit het antwoord :sob:

1 like

En aan hun vraag geeft marktplaats wel direct een gevolg. :confused:

1 like

Helaas leven we in een tijd waarin een algoritme bepaalt of iemand een dergelijk mailtje toegestuurd krijgtā€¦

2 likes

Zie hier de reactie van marktplaats

Zowel opsec als marktplaats geven geen helder antwoord hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zoals verwacht

Volgens mij treedt dit ook automatisch in werking als je advertentie meermaals wordt gemeld door gebruikers.
Zelfde systeem werkt hier ook.
Hier is het iets overzichtelijker en kunnen we makkelijker herstellen. Principe is hetzelfde.

2 likes

Zojuist ben ik gebeld door Tag Heuer Nederland.
Zowel in Nederland als in Duitsland kent Tag Heuer dit bedrijf niet.
Ze gaan dit nu ook aan Zwitserland overleggen.
Hoogstwaarschijnlijk geeft Opsec Security zich dus uit als bedrijf dat voor Tag werkt terwijl dit niet zo is.
Ik word op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Dat lijkt me zeer sterk. Ik vermoed dat de medewerker van Tag dit fout heeft.

Kijk maar eens op de website van Opsec. Ze beschermen een heleboel grote merken.

Ze gaan echt niet zomaar Tag Heuer marktplaats advertenties offline halen zonder bevoegdheid.

Dat gaf de persoon in kwestie van Tag ook aan, maar zoals gezegd werken ze iniedergeval in Nederland en Duitsland niet samen met Opsec.
Lijkt me dat een vertegenwoordiger van Tag Heuer Nederland die zich daar dus in verdiept heeft de afgelopen 24 uur wel weer waar deze over praat.
Zoals gezegd houdt Tag mij op de hoogte en ik jullie :slight_smile:

Wat trouwens vaak gebeurd is dat dit soort bedrijven zich ergens voor uitgeven en zo geld proberen afhandig te maken dmv schikkingen etc uit naam van (in dit geval) tag Heuer

Ja dat weet ik, ik spreek uit ervaring zelfs.

Maar dat doen ze wel enkel als ze bevoegdheid hebben. Oplichters daargelaten natuurlijk.

Misschien weten ze in Zwitserland meer hiervan, Nederland en Duitsland weet iniedergeval van niks.
Maar zoals beloofd laat ik het hier ook weten wat het vervolg is.

Raar verhaal dit.

Wat ik wel echt schokkend vind, is dat er dus blijkbaar echt mensen zijn die gebruik maken van een Huawei telefoonā€¦ :wink:

5 likes

En die honderden Rolexen van 150 euro blijven lekker staanšŸ˜‚

2 likes

Erger nog ik heb ooit een invicta gehad! :nerd_face:

1 like

Natuurlijk! Dat draagt alleen maar bij aan de magie!

Invicta? pas nog een dagje naar het strand geweest met mijn duikertje van net 100 euro. Kan prima tegen zeewater, en even later bij Schaap en Limoen zag de manager hem aan voor een Rolex ! :sunglasses:

1 like

In elk geval 10 X beter dan Samsung ! :smiley:

2 likes

Was ook maar een beetje dollen. T was best een fijn horloge voor zā€™n prijs