Van 2 naar 1, maar welke?

Na lang twijfelen toch maar besloten om m’n witte OP en zwarte Milgauss te verkopen… Ze bleven te vaak in de kist liggen en dat vind ik zonde.

Lang verhaal kort, welke rolex zouden jullie nemen met een budget van 10k?

BLNR, BLRO, hulk enz. komt nog altijd niet in zicht voor deze bedragen dus die laten we helaas maar even buien beschouwing.

Zelf heb ik op het moment onderstaande 2 op de shortlist staan, met de kanttekening dat ik al een 114060 (in vergelijk met een GMT met zwarte plaat) en 1603 (in vergelijk met een nieuwe DJ) heb. De GMT zou mijn interesse naar goud kunnen bevredigen en de DJ is meer een erg fijne allrounder erbij in de kist.

image

Het kan nog alle kanten op dus ik sta open voor andere suggesties, maar vintage blijf ik lastig vinden voor dit soort bedragen… Dan moet het wel een heel mooi exemplaar zijn en dan kom je normaal in nog hogere prijsklasses. Het gaat om veel geld en dat geef ik bij voorkeur niet uit aan een potentieel mijnenveld.

10 likes

:heart_eyes:

1 like

Geen poll? :astonished:

• GMT
  • Datejust!

0 stemmers

Ik vind de GMT mooi, maar ik kan niet over twotone.
Dus ik kies voor de DJ.

1 like

Zoals sergeant @Drebin zei: KOOP DIE GMT! Wat een gruwelijk bazending zeg!

Wat kosten die eigenlijk? :slight_smile:

3 likes

Eerst toestemming vragen aan @Drebin .

2 likes

Sub goud staat
Matte plaat

10 likes

@Drebin, mocht ik een poll maken? Of moet ik hem weghalen, sergeant?!

1 like

10k

1 like

Zou altijd voor n DJ gaan. Misschien wel met een andere kleurtje dan zwart in de plaat.

26 likes

Wahaha :rofl:

1 like

Wat is dat toch met dat stone island?

1 like

Dat is een running gag tussen een aantal leden :wink:

Ps mijn inhoudelijke feedback had Erik al per PB.

3 likes

Hmm. Vanwege een bepaalde topic starter die z’n trui wilde showen?

3 likes

Lekker naar Eindhoven rijden en die 116713 ln ophalen. Daarna langs Nuenen voor een bakje koffie zodat ik hem ook ff kan omdoen :sunglasses: :grin:

2 likes

On topic… Ik zou beide horloges niet kopen. Ik vind ze beide prachtig, maar je hebt al soort gelijke horloges. Daarmee schuif je het probleem vooruit… En moet je straks kiezen tussen de GMT en Sub, en de beide DJs.

Heb je nog echte grails? Want ik zou denk ik liever doorsparen dan iets kopen waar je straks niet 100% tevreden mee bent.

3 likes

Mmm ja. TT GMT is erg cool maar: 10k in hand, en nog twee rolexen in de collectie. Dan zit je “bijna” in Overseas of RO terrein. Allemaal emotie maar als je nog een keer een trinity piece wil is dit wellicht het moment.

2 likes

Je weet toch!!!

7 likes

Dit zou ook mijn idee zijn… Als er een moment is om voor een Royal Oak te gaan…

1 like

Dan de gmt! :ok_hand:

1 like