Van der Klaauw Ariadne

Ik zie die handelaar vooral adverteren met plaatjes van de merken en niet eigen foto’s… Denk dat ie iets laat zien dat ie niet heeft.

De Real Moon is overigens wel een geweldig horloge, gisteren deze witgouden Real Moon met Aventurine wijzerplaat in ontvangst mogen nemen

21 likes

BAM!!!
Wat een schitterend horloge!

heb je er nog een Rolex voor moeten verkopen :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtig !!!

1 like

Ik ben halverwege de veertig (en jij nu ook bijna) en ik heb je titel even aangepast.

Ook kan ik je vertellen dat het een chronograaf met maanfase is. Dat zeggen ze bij Van der Klaauw tenminste.

1 like

I smell cap :billed_cap:

Dat was de oude titel van 16 jaar geleden :man_facepalming:

3 likes

Zestien jaar fout maar nog steeds fout. Vraag me af of de oorspronkelijke TS nog hier is. :rofl::rofl:

Maar ja, 2005 zeg. Ik droeg toen fossil horloges en de Speedy reduced die ik later erg zou gooien.

Wat is fout? Misschien minder compleet als dat jij graag zou willen zien, maar dat maakt het niet fout.

Volgens mij merendeel ‘levertijd op aanvraag’, dus zal inderdaad zelf niks hebben. Het blijft een mooi merk hoor. Toch eens naar het noorden afreizen.

1 like

Aanrader om te doen!! Ben jaren geleden bij CvdK langs gegaan en echt allerlei mooie dingen gezien!

3 likes

Het was mijn topictitel niet, ben ook geen voorstander van aanpassingen door derden maar in dit geval helemaal goed, mijn dank. Klaauw is idd met 2 maal a, dat wisten ze 16 jaar geleden blijkbaar niet :innocent:
Voor de sfeer maar een plaatje van mijn ex:

5 likes

Grappig, jij had hem in een grote houten doos.
Mijn schoonvader kreeg zijn Ariadne in een bruine smalle houten doos.
Mijn Ariadne kwam in een pianolak-houten smalle doos.

Dus 3 dezelfde horloges, drie verschillende dozen…

1 like

Goed verhaal!
Waar blijven de foto’s :fire:

Die van mij was ooit van een Canadese prof. vandaar de Engelse datum tekst.
Die kist was misschien voor de export?

Die wijzerplaat is te gek :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Pohhhh💪
Mooi zeg.

1 like

Van der klauw was fout. Het is van der Klaauw, zoals @Hendrik terecht opmerkte: met twee maal a. :kissing_heart: En een hoofdletter.

Ik ben fan van de oudere modellen en heb zelf een Ceres, maar raak toch steeds meer onder de indruk van de huidige generatie.

even dit historische topic omhoog knallen.

Wie heeft er een Ariadne? graag foto’s :smiley:

wil er ook 1.

1 like