Van Gelder

Van Gelder
1e van Swindenstraat 42
1093 GE Amsterdam

Heeft er al iemand hier gekocht ? Ervaringen ?
Verzenden ze ook en is dat veilig ?

Ze hebben imho wel een mooi assortiment

je moet er naar toe gaan dan wordt je goed geholpen,op mailtjes wordt nauwelijks gereageerd krijg je misschien een verkeerde indruk.
lees ook ff hier : http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,5804

Ja, maar ik woon in België, dus versturen zou wel makkelijk zijn…

Beste Marc,

Ik heb mijn B-1 er gekocht en mijn schoonvader heeft zijn Aerospace daar gekocht en in beide gevallen moet
ik eerlijk zeggen een prima service en klant vriendelijkheid.
Ook is er altijd 20% van de prijs af te krijgen. Dit is allemaal prima in orde.
Je kan er ook een bakkie koffie pakken en even lekker rustig zitten in een goed beveiligde ruimte.

Wat ik wel een klein beetje “vreemd” vond was dat meneer van Gelder mij vertelde dat hij wel een goedkoop adresje (een kennis) wist voor de service van het horloge na 2 tot 3 jaar. Dat kon dan wel voor 20 tot 30 euro en was binnen 1-2 uur klaar. Dit lijkt mij persoonlijk geen goed idee, want ik hoor prijzen van tussen de 100 en 170 euro voor een service beurt en dan ben je hem 2-4 weken kwijt.
Dit vind ik gevaarlijk voor een prijzig uurwerk, maar verder is meneer van Gelder een prima vent alleen even een service beurt geven bij een echte dealer.

Floppy71
service beurt.

Verkoopt Van Gelder nieuw horloges 20% onder de adviesprijs?
En officieel met papieren e.d.?

Groet,
Steven

Ik heb van gelder ooit een patek 130 chrono aangeboden hooste bod was 6000 euro . Met de vermelding dat hy ze ook tegen die pryzen kon inkopen . Toen ik hem aanbood er dan maar 10 van hem te kopen a 30000 per stuk gaf hy niet meer thuis .

Dit vehaal klopt echt niet.
Ik heb nog nooit dit horloge aangeboden gekregen!

Jazeker dat klopt precies.
Met doos en papieren, nota, echtheidsverklaring.etc.

Maar het verhaal klopt wel dat je slecht op e-mails reageerd of helemaal niet.
Ik heb je een paar keer een mail gestuurd: met de vraag of ik een leren bandje van Omega bij je kon bestellen > geen antwoord.
Ik heb jou en andere ook een mailtje gestuurd over een bepaalde dames Omega met diamantjes .
Jij was de enige die geen antwoord gaf.
Heb het horloge toen bij William Wien Watches gekocht.
Is toch zonde dat je op mailtjes zo slecht reageerd

Dit bedrijf leverd horloges zonder btw. het betreft hier dus frauduleuze horloges. Zoals je kan nagaan zijn ze geen dealer van de topmerken. Dit halen ze weg bij buitenlandse juweliers en dragen hier geen btw over af. Dit kan de consument problemen geven bij eventueel douane controle. Haal geen problemen op de hals en laat dit bedrijf links liggen!!! (ik spreek uit ervaring!!)

snap ik niet. Hoerzo problemen bij douanecontrole, als dit bedrijf in Nederland is gevestigd. Krijg ik problemen als ik een grens overschrijd met een bij hun gekocht horloge om de pols of zo?

Kun je dit beter uitleggen?

Ik weet niet precies waar hij ze vandaan haalt maar mijn horloge is gewoon met alle papieren e.d.
En is door juwelier D´oro uit Leeuwarden via hem aan mij geleverd.
Ik heb er zelfs ook een aankoopnota bij met btw bedrag en alles.
Ik heb samen met mijn schoonvader 3 breitlings bij hem gekocht en alle 3 prima oke.
Zelfs een keer voor mijn vorige aerospace een nieuwe band besteld in Almere (breitling dealer)
En dan checken ze het serienummer (dan weten ze zeker dat ze de juiste band bestellen) en nooit geen problemen mee gehad. Als ik naar het buitenland vlieg dan heb ik altijd een kopie bij me van de aankoopnota.

Maar vertel anders is iets meer wat jou overkomen is dan Ruud ik ben erg nieuwsgierig!

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met die edit familie van gelder .

edit beheerder: dat is niet nodig americano.

Ruud H. Schreef:

Dit bedrijf leverd horloges zonder btw. het
betreft hier dus frauduleuze horloges. Zoals je
kan nagaan zijn ze geen dealer van de topmerken.
Dit halen ze weg bij buitenlandse juweliers en
dragen hier geen btw over af. Dit kan de consument
problemen geven bij eventueel douane controle.
Haal geen problemen op de hals en laat dit bedrijf
links liggen!!! (ik spreek uit ervaring!!)

Ik snap eerlijk gezegd je punt niet zo.
Je hebt dat horloge toch gewoon om je pols.
Kan altijd zeggen dat ik het heb gehad toch ?

americano Schreef:

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met die
edit familie van gelder .

Beetje grof die opmerking over die edit.

edit beheerder: inderdaad Peter, ik heb het verwijdert.

Onderbouw je verhaal eens, Americano, en laat mensen dan een oordeel vellen…

Alleen maar roepen dat je slechte ervaringen hebt is niet genoeg…

Helaas werkt dat voor de fiscus niet zo!!! Jij als consument moet aantonen waar iets vandaan komt en niet andersom. (ik zit in een rode ferrari en de politie komt langs…uh…heb ik gekregen??) Jeh…right!

Ruud H. Schreef:

Helaas werkt dat voor de fiscus niet zo!!! Jij
als consument moet aantonen waar iets vandaan komt
en niet andersom. (ik zit in een rode ferrari en
de politie komt langs…uh…heb
ik gekregen??) Jeh…right!

Ik begrijp niet zo goed wat de politie er nu opeens mee te maken heeft. :sunglasses:

Maar geef eens antwoord op de vragen van Marijn en Floppy 71

Ik heb slechte ervaringen met ze wil er verder niet op het forum op ingaan . Maar als je een beetje je hersens gebruikt kan je erzelf achter komen. Van gelder bied aan

Bicolor dames ring, brilianten

Zeer zware kwaliteit geelgouden dames ring, (wit en geelgoud) met 36 x 0.02 ct brilianten

Prijs : 975-

Bicolur ring a 10 gram goud is 135 euro ,

36 x 0.02 aan briljant ( een ct aan 0.02 aan briljanten is ongeveer 220 euro ) 0.02 * 36 = 158 euro aan briljanten .

158 + 135 euro is 293 euros .

293 euros aan materiaal waarde min of meer . Iemand heeft die ring verkocht aan van gelder , waarschijnlijk iemand in diepe geld nood . Zou als een inkoper zeker niet de materiaal waarde betalen . Want dat is teveel risico .

Winst 975 euro - 293 euro = 682 euro

Aardig verdient met andermans leed .

greets Americano

Wat een onzin! Wie verkoopt een ring tegen materiaalkosten? Een mens moet ook nog eten dus de maker heeft er productiekosten op berekent. Dan kost ie al gauw 600. Dan moet de juwelier 'm verkopen, dan kost ie al gauw 1200. Dus ik vind 975 nog weinig.

En dan die opmerking “Aardig verdient met andermans leed”, waar slaat dat op, wat een aanname? Juweliers die gebruikte sieraden inkopen zijn neem ik aan helemaal niet geïnteresseerd in de geschiedenis, als de prijs maar goed is. Dat is niet alleen bij juweliers zo maar bij ieder beroep waar van particulieren ingekocht wordt.

Volgens mij heb jij gewoon persoonlijk iets tegen Van Gelder, als dat zo is zeg dat dan gewoon? Ik ken Van Gelder overigens niet.