Vanaf vandaag te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Wedden dat je zo hoog niet komt?

Ik verlies mijn fijne motoriek wanneer ik met blote handen moet werken in de (bijna-)vrieskou. (En voor mijn manicure is het ook niet goed. :smiley: )

1 like

Als je je vingers kwijt bent… hoef je je over je nagels ook geen zorgen meer te maken…

Nou… 'k ben 1.93m lang, en mijn benen lopen helemaal door tot aan de grond…

Maar goed…'k ga er geen wedstrijdje verpissen van maken… zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb dat handschoenen bij draaiende machinerie uit den boze zijn, teneinde je Vingers en andere ledematen te behouden.

4 likes

Nogmaals: klussen is winterwerk voor mij, ik heb (nog) niet de luxe van een verwarmde werkplaats. Ik verkies handen die voelen wat ze doen boven verkleumde stijve ijspegels waar ik geen controle over heb.

Behalve die ene kolomboor gaat het overigens vooral over zagen, schuren, slijpen en af en toe dremelen. Niet draaien en frezen.

2 likes

“Kijk mam!..zonder Handen!!”

79 likes

Hoe vet!! Ben zo benieuwd naar het eind resultaat!

Gaaf Jan, mooi om te zien!

Mooi om te zien zeg!!!
Zoals zovelen ben ik erg benieuwd naar het eindresultaat!

Knap hoor, maar wat zul jij een waterrekening krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:stuck_out_tongue: en ben wel benieuwd naar je reactie, ik werd er behoorlijk ziek van.

Misschien een leuk idee om bij iedereen die het tooltje heeft besteld bij aflevering de link van dit leuke filmpje bij te voegen?
Zeg maar als gratis goodie?
Niet iedere klant volgt tenslotte deze totstandkoming van het tooltje?

2 likes

Die olie blijft rond circuleren.

@Arie_Kabaalstra, ziet er gaaf uit. Mensen mogen echt niet klagen over de vraagprijs, als je bij gewone machinefabrieken een set ringetjes laat maken ben je al vlot een 25 euro per stuk kwijt. En jij maakt ongeveer voor dat bedrag een compleet tool.

24 likes

Dit dus. En nog wel van titanium! :ok_hand:

3 likes

Mooi werk :+1:, leuk en interessant om te zien hoe zoiets gemaakt wordt. Thnx.

Knap werk! Leuk om het van ‘dichtbij’ te kunnen bekijken. Veel succes! :+1:

Tof filmpje!

Gelukkig, ik dacht al dat er iemand over dat tooltje heen aan het zeiken was :thinking:

Ja vet om te zien! :clap:t3:

Prachtig ! :heart_eyes:
Dit is gewoon… héérlijk !!!

Nu kunnen de zeurpieten met eigen ogen zien wat er allemaal bij komt kijken…

4 likes

En vinden ze vast weer wat anders om over te zeuren.
Ik vind het tof, en dit soort filmpjes maakt het nog leuker. Goed bezig @Arie_Kabaalstra

3 likes

Jan ?
Hoor ik je nu op 0:38 een shaggie aansteken ? :wink:

1 like

Yep. Hoorde ik ook.
Er werd iig een aansteker gebruikt.