Vario Empire GMT

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Deze mooie Salmon Empire True GMT, season autumn limited edition (90 pcs) blijkt een dubbele koop te zijn gezien ik nog m’n venezianico Redentore liggen heb (welke meer om de pols gaat).

Het horloge verkeerd in absolute nieuwstaat gezien deze enkel op maat gemaakt is en 3x gedragen is.
Een prachtige plaat, true GMT, high beat miyota in een zeer degelijk afgewerkt pakketje.
Een toppertje dus.

Merk en model: Vario Empire True GMT
Diameter: 38mm
Leeftijd: Mei 2024
Datum waarop het in mijn bezit gekomen(maand/jaar): mei 2024
Factuur en/of certificaat: moet deze nog eens digitaal opvragen
Originele doos en/of eventuele accessoires: in handige travel pouch, inclusief Italian leather strap.
Verzendkosten of afgehaald: beide, kosten en risico voor koper (afhalen regio Evergem - België)
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw, band op maat gemaakt en 3x gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9075 True GMT High-Beat Automatic
Vraagprijs: nieuw 656€ (incl tax). → mag weg voor 550€

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

17 likes

Upje, met een mooie prijsdaling!
500€ :rocket::rocket::rocket:

Up en serieuze down!
:hot_face:425€:v:
Interesse? Ik hoor het graag!

Up… En ok, 400€-!

Priced to sell guys!
Slechts 3x om de pols gehad én 256€ korting?!
Fair voorstel, niet? :face_with_peeking_eye::partying_face:

Interesse?
Ik hoor het graag!
Grtz

Up en toch terug down.
375€?
Mooi toch?

Interesse? Ik hoor het graag.
:v:

Up. :rocket::wave: