Veluwe

Van @Veluwe een prachtige Edox Hudro-Sub North pole limited edition overgenomen voor een mag ik wel zeggen zeer scherpe prijs. Pieter zelf had een meevaller qua kosten van dit pols-haltergewicht en als gevolg daarvan wenste hij niet het onderste uit de kan inzake prijsstelling. Het horloge verkeerd in 99,9999% tot 100% nieuwstaat. Hier is sprake van een man die zuinig is op zijn horloges. U kunt gerust met dit forumlid zaken doen. Snel, efficiënt zaken doen en prettig in de omgang.

Vandaag mijn Tudor Heritage Chrono Blue aan @Veluwe (Pieter) verkocht. Vriendelijke en snelle communicatie. Leuk gesprek gehad en daarna snel tot de verkoop overgegaan. Zeker een aanrader!

4 likes

In een snelle en aangename deal mijn Tropic GMT aan @Veluwe verkocht, Pieter veel plezier ermee en leuk kennis gemaakt te hebben👍

1 like

Van @Veluwe een prachtige Edox Hudro-Sub North pole limited edition overgenomen voor een mag ik wel zeggen zeer scherpe prijs. Pieter zelf had een meevaller qua kosten van dit pols-haltergewicht en als gevolg daarvan wenste hij niet het onderste uit de kan inzake prijsstelling. Het horloge verkeerd in 99,9999% tot 100% nieuwstaat. Hier is sprake van een man die zuinig is op zijn horloges. U kunt gerust met dit forumlid zaken doen. Snel, efficiënt zaken doen en prettig in de omgang.

2 likes

Vanochtend een pijlsnelle deal met @Veluwe . Beide net terug van vakantie en eigenlijk zat te doen met betrekking tot de naweeën daarvan, maar toch BAM nog even horlogezaken tussendoor. :+1:
Veel draagplezier toegewenst van de verse Seamaster Pieter !

1 like

Zaterdag een mooie Seamaster mogen ophalen bij Pieter. Leuke ontvangst en in de feestelijk ingerichte achtertuin een soort AD ervaring gehad, met spectaculaire unboxing en aanbod het bandje op maat te maken. Het horloge is ogenschijnlijk altijd goed behandeld en kon in zeer goede staat en full set aangeboden worden. Met Pieter kun je al met al prima een deal maken, aanrader!

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @Veluwe. Fijne afhandeling en goede communicatie! Aanrader

1 like

Uitermate prettig zaken gedaan met @Veluwe inzake de verkoop van mijn Glycine. Prima communicatie en de koop was letterlijk binnen een paar uur gesloten, en het financiële gedeelte snel en correct afgehandeld.
Kortom, met @Veluwe kun je met een gerust hart in zee gaan. :+1:t2:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @veluw.
Pieter is een echte horloge liefhebber.
Komt zijn afspraken perfect na.
Nogmaals bedankt.

1 like

Van @Veluwe een glycine overgenomen.
Goede communicatie en horloge snel en bomb proof verzonden. Horloge en inhoud precies zoals omschreven. Dikke :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Veluwe. Serieuze koper, goede communicatie en snelle afhandeling.

1 like

Vanmorgen @Veluwe op bezoek gehad.
Na een leuk gesprek, onder het genot van een kop koffie, de deal rond gemaakt.
Zeer plezierig en zeker voor herhaling vatbaar!

Veel plezier met je nieuwe klok Pieter :+1:t2:

1 like

Zeer mooie deal gehad met Pieter.
Goede en snelle communicatie.
Zeker een aanrader.
Ik ga genieten van mij ML pontos diver.

1 like

Leuke ruil met Pieter (@Veluwe) gedaan, snel en leuk contact.

Horloge was perfect verpakt en is supersnel verstuurd en ontvangen.

Echt een hele dikke aanrader👍

1 like

Vandaag een leuke ruildeal gedaan met Pieter @Veluwe, zeer snelle en duidelijke communicatie en gemiddeld in rijafstand dus helemaal top.

Zeker voor herhaling vatbaar :+1:t2:

1 like

Pieter heeft een horloge van mij overgenomen. Deal was in recordtijd gesloten. Leuke en betrouwbare kerel. Veel plezier met de Glycine @Veluwe

1 like

De Aerospace EVO van @Veluwe gekocht.
Leuke en snelle deal gedaan, waarbij Pieter zelfs aanbood om het horloge te komen brengen op mijn vakantieadres!

Aanrader wat mij betreft :+1:

1 like

Dat ging snel! Mooie alpina gekocht van @Veluwe en voor ik het wist was het horloge al verstuurd. Vriendelijke en duidelijke communicatie, fijn om horloge van te kopen!

1 like

Van Veluwe een mooi full set Ebel mogen overnemen, duidelijke vlotte communicatie

En ondanks vertraging van mijn kant mbt uitgestelde vlucht geen probleem van Veluwe zijn kant, is me later tegemoet gereden op afgesproken plek, een aanrader :slightly_smiling_face:

1 like