Veranderingen Prikborden

Ok, na alle reactie doorgenomen te hebben en overwegingen gemaakt te hebben ben ik de verschillende prikborden gedeeltelijk aan het hernoemen, twee nieuwe aan het maken en er één te verwijderen. De veranderingen op een rijtje:

Nieuw! Horloge Encyclopedie. Hier kun je technische wetenswaardigheden plaatsen. Dit kan je zelf doen. Reageren op berichten kan niet, het moet echt een soort naslagwerk worden. Met jullie welnemen zal ik sommige posts qua titel wat aanpassen zodat er uniformiteit in in ieder geval de titel is.

Interessante artikelen in de Media is “Interessante artikelen, Classics & Reviews” geworden. Dus heb je iets interessants gelezen, plaats het hier. Verder zullen reviews en bijzonder leuke berichten van het algemene prikbord, na dat ze een tijdje hebben gestaan, hier naartoe verhuizen.

Vraag & Aanbod zal verdwijnen. Helaas maar na lang te hebben overwogen lijkt het mij beter niet twee vraag & aanbod mogelijkheden naast elkaar te laten bestaan. En omdat de meeste van jullie horloge.paginamarkt.nl de voorkeur gaven zal deze blijven bestaan. Het prikbord zal over enkele dagen ineens weg zijn. Je kunt tot dan nog wel reageren maar geen nieuw aanbod meer plaatsen.

De Faq is Forum FAQ geworden. In principe alleen om te lezen hoe sommige dingen hier werken en voor het test topic waar je mogelijkheden kunt testen.

Een nieuw prikbord “Ervaringen met Verkopers” plaats ik zodra vraag en aanbod weg is, anders worden het zo veel verschillende prikborden.

Ik hoop dat jullie dit overwegend positieve veranderingen vinden, nu alleen nog wat layouttechnisch en er zal rust zijn!

Henrik,

Zou je een mailtje / wat dan ook kunnen sturen met de technische / layout aanpassingen. Ik zal ze dan as vrijdag/zaterdag/ … aanpassen zover ik kan…

yes!

Henrik,

Wat betreft de Horloge Encyclopedie, er kan alleen geplaatst en niet gereageerd worden. Ik zou echter graag een horlogeterm plaatsen waarvan ik de betekenis niet weet waarop een kenner de uitleg kan geven.

Groet,
Hans vB.

Dat kan toch op het gewone forum, dan kan Henrik daarna altijd nog besluiten om het te verplaatsen naar de encyclopedie.

Ruud

Mijn idee. Vragen hier, een antwoord dat handig is komt dan ook daar.