Vergeven: Russische brochures

Mijn vader is 2 jaar geleden overleden (59 jaar, veels te jong). Afgelopen week heb ik nog wat spullen bij mijn moeder vandaan gekregen. Hij was diegene die mij heeft besmet met het horlogevirus. Veel spullen hebben een mooi plekje gekregen (talloze boeken en aanverwante horlogehobby artikelen) maar een paar dingen heb ik meegenomen om te kijken of ik er nog mensen blij mee kan maken. De papierbak kan altijd nog niet waar…?

TVTV (Te Vergeven tegen verzendkosten):
Een aantal brochures van de bekende Russische horlogemerken uit de jaren 70. O.a. Vostok, Raketa, Lava en meer.

Vraagprijs: Gratis, maar uiteraard wel de verzendkosten (dus niet helemaal gratis).

Ik kijk uiteraard naar wie er daadwerkelijk iets met Russische horloges heeft :wink:. Dat zijn er best een aantal hier geloof ik.

Fijne avond!

10 likes

Als liefhebber van Russische horloges zou dit heel leuk bij mij passen

2 likes

Vergeven aan Scudo! Topic mag dicht. Veel leesplezier ervan!

1 like

Net te laat @HanDavinci ik had het je zéker cadeau gedaan voor je moeite

1 like

Ook te laat :frowning_face:. Sommige heb ik nog nooit gezien. @Scudo Misschien ff scannen of te veel moeite?

2 likes

Ik hoop ook dat degene die de brochures in handen heeft ze inderdaad scant of fotografeert en dan digitaal met de wereld wilt delen…

Het is leuk als je een van de vintage Rusjes kunt weervinden in een cataloog…

3 likes

Ik zal kijken of ik ze kan scannen. Dat moet wel lukken, maar verwacht niet dat dat komende weken al zal gaan.

2 likes