VERKAUFT! Jawohl! Mag op SLOT. Monaco “Steve McQueen” CAW211p nieuwstaat

Hierbij bied ik mijn Heuer Monaco “Steve McQueen” te koop aan. Prachtig horloge, maar ik draag hem niet. Ik ben de eerste en enige eigenaar, hij verkeert werkelijk in ongedragen staat. Géén enkele beschadiging of krasje, ook band is nieuw(staat). Het betreft de 1969 re-edition van de fameuze Heuer Monaco Steve McQueen, zoals gedragen in de film Le Mans uit 1971 door de King of Cool himself…

Er zijn de nodige verschillen met de reguliere uitvoering, waaronder ander uurwerk (Calibre 11 i.p.v. 12), kroon links, andere (matte) wijzerplaat met Heuer logo, andere (Heuer) vouwsluiting, andere box.

De info:

Merk: Heuer

Type: Monaco Steve McQueen 1969 re-edition

Referentie: CAW211P.FC6356

Diameter: 39mm excl. kroon maar draagt door de vierkante vorm iets groter

Leeftijd: 05-2016

EAN / UPC: 7612533116740

Geleverd: Schaap & Citroen Rotterdam geleverd

Conditie/Staat: nieuwstaat. Geen krasjes, deukjes, gebruikssporen. Gewoon nieuw.

Afhalen of opsturen. Voorkeur ivm Corona gaat naar opsturen.

Inbegrepen: full-set met alle toebehoren en papieren zoals nieuw geleverd (ook witte omkarton en alle tags meegeleverd).

Listprijs: 5.800,- bij Van Baal en Schaap & Citroen.

Prijs: 3.500,-

Ik zit al 13 jaar op horlogeforum en heb een goede reputatie: Warroo

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

31 likes

Verkocht! Dank HF voor de mogelijkheid!