Verkocht 18 karaat gouden Vetta chronograaf met Valjoux 23 uurwerk

Te koop aangeboden mooie Vetta chronograaf in 18 karaat goud.

1. Vetta, ref. 271 127
  2. 37mm exclusief kroon
  3. Jaren 50
  4. Geen doos en papieren
  5. Afhalen in regio Maastricht (voorkeur) of verzenden (géén PostNL)
  6. Horloge is in hele mooie staat voor zijn leeftijd.
  7. Handopwinder, Vetta cal 130 (o.b.v. Valjoux 23). Servicehistorie niet bekend
  8. € 795, vast.

Het horloge loopt prima. Opwinden gaat bijzonder soepel en de chrono reset netjes naar de 0. Uurwerk is een Vetta cal. 130 op basis van een Valjoux 23 (column wheel en incabloc shock protectie).

Zoals aangegeven bevindt het horloge zich in een hele mooie staat. De toestand van wijzerplaat en kast zijn conform de leeftijd van het horloge en vertonen derhalve tekenen van ouderdom.

Horloge meet 37mm exclusief kroon, maar draagt doordat hij vrij plat is en een relatief grote wijzerplaat heeft zelfs nog groter. Het betreft hier (anders dan een zeer tere Chronographe Suisse) een echt dikke volgouden kast met een stevige achterdeksel (dus geen flinterdunne gouden achterkant met versterkte metalen binnendeksel). De kastpoot rechtsonder vertoont een kras die ooit gepolijst is.

Iedere deskundige keuring vooraf is toegestaan. Ik sta achter dit horloge en ben bereid ‘buyer’s remorse’ te dekken: Bevalt het horloge niet, dan mag je het (mits in zelfde staat) binnen twee dagen teruggeven en krijg je het aankoopbedrag retour.

Voorkeur voor F2F overdracht in regio Maastricht. Verzenden is mogelijk op kosten van koper via DHL (circa 15 euro), ik verzend niet met PostNL.

Naast de foto’s heb ik een HD filmpje geschoten die het horloge van alle kanten toont:

[URL=http://nl.tinypic.com/r/do3txt/8]View My Video[/URL]

http://nl.tinypic.com/r/do3txt/8

Original Video - More videos at TinyPic

Edit: ik zie nu dat TinyPic het filmpje niet in HD toont. Op verzoek zend ik het filmpje per mail.

Prijsverlaging naar €775 en ik doe er een z.g.a.n. krokoband bij. Prijs is vast en met 2 dagen No Questions Asked retourbeleid.

Overigens heb ik hem getimed aan de hand van de atoomklok, hij loopt op mijn pols binnen de +8 seconden per dag.

Betere filmpjes:

De band:

Krokoband komt zonder sluiting en female springbars.

Verkocht op eBay voor aanzienlijk meer :slight_smile:

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.