Verkocht: 1969 Tissot PR 516 GL Visodate met doos en papieren

Te koop;

Merk en model: Tissot Visodate PR 516 GL
Diameter: 39mm lug to lug bij 34mm breed zonder kroon gemeten
Leeftijd: 1969
Papieren, doos en eventuele accessoires: originele box, garantiebewijs en handgeschreven aankoopbewijs.
Verzendkosten of afgehaald: verzenden of ophalen.
Conditie (krassen, werking etc): nette staat, gebruikerssporen maar niets opmerkelijks.
Soort uurwerk en kaliber: Caliber 784-2
Vraagprijs: €400

Ik verkoop mijn prachtige Tissot Visodate. Bij dit horloge zit de originele box en aankoopsbewijs met de naam van de juwelier op box en handgeschreven garantie. Zie foto’s. Het horloge loopt zeer goed en komt op een mooie leren racingband ( niet origineel) die nog in keurige staat is. Kast is ongepolijst en in mooie staat. Plexi heeft een klein barstje tussen de 3 en 4 marker. Dial is prachtig en smetteloos.

Het horloge is in 1969 gekocht door de eerste eigenaar, is in 2018 volledig nagekeken (bon aanwezig) en gaat weg omdat het mooi staat in mijn kast maar weinig tijd op de pols doorbrengt.

Foto’s:

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

19 likes

In alle rust een prijsverlaging.
€375 euro

Geen verkooppraatjes. Vind je het mooi? Dan krijg je er geen spijt van. Geniet vooral van de belangrijkste dingen in het leven en dat zijn geen materiële dingen.

Twijfel je? Kom langs in het zonnige Dinteloord waar je de Tissot om je pols kan doen en je kan zien hoe het zonlicht met haar diepblauwe sunburst dial speelt. Hoe de gelaagdheid van de wijzerplaat en de manier waarop de wijzers onder de indices door wandelen je laten vergeten dat je geen budget meer had deze maand… Neem je een slokje perculator koffie en praten we over horloges en de tijd.
Twijfel je dan nog? Dan even goede vrienden. Het moet wel klikken.

6 likes

Up en €350

1 like

Full set uit 1969 met handgeschreven aankoopsbewijs van de juwelier.
Wow

1 like

Gereserveerd voor een forumlid

2 likes

Verkocht aan forumlid.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.