🔒[Verkocht]: '77 Seiko 6139-8020 met mooie sunburst!

Ik bied mijn 6139-8020 aan omdat hij helaas te weinig draagtijd krijgt. Het is een prachtig horloge met een schitterende blauwe dial (mooie diepe sunburst), mooi en gelijkmatig patina en hele coole oranje chrono hands. Ik schreef er ooit ook een NA over.

De kast is ongepolijst en nog lekker strak. De bovenzijde van de kast heeft nog de matte finish. Horloge heeft gebruikssporen maar niets storends en zeker passend bij de leeftijd. De bracelet is aftermarket maar past er erg goed bij. Ik draag hem op een 19,5cm pols en heb nog wat extra schakels.

Onderhoudshistorie niet bekend. Uurwerk loopt echter super, quickset voor dag en datum werken nog prima. Het betreft hier het legendarische 6139 uurwerk, een van de eerste automatische chronografen ter wereld.

Merk: Seiko
Model: 6139-8020
Kaliber: 6139
Bouwjaar: 1977 (oktober)
Diameter: 40mm
Lug to lug: 42mm
Lug width: 20mm
Prijs: 310 euro
Verzenden op kosten koper of ophalen in de regio van Gorinchem. Koffie, bier en wijn staan altijd klaar.

Uiteraard de foto’s:

En nog eentje met de sunburst:

Bedankt voor het kijken!

20 likes

Upje en speciale paasweekendaanbieding: price drop naar €295. Pak die kans! :wink:

image

1 like

Up and down, prijs naar €285 inclusief biertje of koffie!

image

3 likes

Nog maar eens omhoog mensen!

Is het de prijs? Een goed voorstel wordt altijd in overweging genomen!

Niet mooi? Daar kan ik niets aan veranderen , ik vind het een hele mooie vintage chrono; het ademt techniek en functionaliteit. Echt 70’s style!

1 like

Speciale Koningsdag-up en down. Prijs naar €275 of een fatsoenlijk bod.

1 like

Up! Het eerste automatische chrono-uurwerk in de ruimte… :muscle:t2:

image

1 like

Up & down… Prijs naar €265. We zitten inmiddels onder de aanschafwaarde dus het moet niet gekker worden… :grimacing::grimacing:

Het aantal biertjes of bakkies koffie bij de overdracht blijft onbeperkt en zoveel als nodig/gewenst!

2 likes

Omhoog nog maar even, dat scheelt weer zoeken…

:wink::wink:

Price drop naar €250,-

Een net (tegen)voorstel wordt serieus behandeld.

Kom op mensen, dit is echt een mooi vintage horloge met een zeer goed lopend uurwerk en goed werkende chrono. En dat met 42 jaar op de teller…

Upperdepup!!

:sunglasses::sunglasses:

Ok, dit doet pijn: €225,-

Maak het niet pijnlijker alsjeblieft… :roll_eyes:

Gratis en onbeperkt koffie/bier/wijn bij ophalen blijft gewoon de deal :sunglasses:

1 like

En verkocht binnen het forum. :muscle:t2:

HF bedankt voor de ruimte en bedankt voor het kijken iedereen!

Fijn weekend :sunglasses::sunny:

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.