VERKOCHT: aevig balaur hfle2016

Aevig Balaur HFLE2016 van eerste eigenaar en een oplage van maar 50 stuks!

Mag vertrekken omdat ik bij een 3 horlogecollectie blijf en daar rust mee heb. Daarbij is 42 mm een tikkie aan de grote kant voor mijn 17 cm pols. Ik ga met mijn horloges steeds meer richting de 39 mm.
Ongebruikt laten liggen is daarom zonde voor deze zeldzame beauty.

Zeer mooi horloge met mooie lume en inwendige draairing die met de bovenste kroon te verstellen is.
ONGEBRUIKTE stalen band. Overigens een zeer comfortabele band met handige fijn afstelling. Zou op elk horloge moeten zitten!
Full set dus met metalen blik, lederen mapje.
Kast en accessoires zijn eveneens in staat van nieuw. Absoluut geen gebruikssporen te vinden.

Oplage: 50 stuks, nummer 48/50
Diameter: 42mm
Lugt to lug: 22mm
Glas: Saffier
Uurwerk: Automaat Swiss ETA 2824-2
Leeftijd: Dec 2016
Staat: ziet er nog 100% als nieuw uit. Paar keer met zorg gedragen. GEEN gebruikssporen te vinden!
Extra: Hirsch Hevea caoutchouc band. Dus geen stofmagneet en staat erg gaaf op dit horloge. De band is in nieuwstaat en heeft een winkelwaarde van € 65. Het is een dikke maar soepele band die erg mooi op de kast aansluit en perfect bij het horloge past (zie foto’s)
Prijs: € 425 vast inclusief de Hirsch Hevea band
Overdracht: in overleg te verzenden voor kosten koper of ophalen onder het genot van een bakje koffie in Nijmegen.

En dan de plaatjes

4 likes

UPje voor deze mooie en zeldzame verschijning.
https://www.volkswagen.nl/~/media/Volkswagen/Files/Content-Studio-VW-Up/images/standard-high-up.png
Het horloge bedoel ik dan!

1 like

Nog een up voor deze schone duikelaar!

1 like

SORRY, gereserveerd!

Blijkt nog te koop te staan maar is al een tijdje verkocht.
Excuses.

1 like