Verkocht: Airblue Alpha A

Medeforummers,

In het kader van schakelen van kwantiteit naar kwaliteit gaan we weer in de downscale stand. Overigens is deze van mijn zoon, maar die heeft niks met horloges en heeft hem zelden gedragen. Dus de vraag of ik deze voor hem wilde verkopen.

Ik heb hem zelf ooit hier op het forum overgenomen van de eerste eigenaar.

Beschrijving/Conditie : Het horloge is zeer weinig gedragen. Voor de conditie zie ook de de foto’s. Foto’s zijn onvergeefelijker dan de werkelijkheid. Kast is voor zover ik kan zien krasvrij. Uiteraard zul je met een loep gebruikssporen kunnen ontdekken. Het horloge heeft curved saffier met AR, is 100m WR en heeft een schroefkroon. Verder fantastische BGW9 Superluminova. Ondanks het forse formaat draagt het kleiner dan verwacht.

Merk/type : Air Blue Alpha A

Diameter : 47 mm (excl. kroon)

Dikte : 13 mm

Leeftijd : januari 2016 (uitlevering kickstarterproject)

Toebehoren : Horloge en Etui. Komt op een nieuwe zwarte fliegerband. Verder geen papieren aanwezig. (zoonlief is daar niet zo van :wink: )

Uurwerk : Seiko NH35 automaat.

Levering : Verzenden.

Vraagprijs : € 185,-- inclusief verzenden.

Geen ruil.

De foto’s:

5 likes

Up, omdat het kan. :wink: 't Is niet de hoofdprijs voor een goed afgewerkte automaat.

En UP! Doe gewoon maar een bod hoor mensen.

Ik bijt niet. :wink:

Ruil voor een dressy automaat behoort hier tot de mogelijkheden heb ik gehoord. Liever niet, maar als het iets van Oriënt (Bambino) of een seikootje vijfje met saffiertje oid is, kan het besproken worden.

Gereserveerd voor forumlid.

1 like

Verkocht! HF bedankt weer voor het platform!

1 like