Verkocht: Angelus cal. 210 uit ~1940 gereduceerde prijs!

Hoi allemaal,

Na geruime tijd te hebben getwijfeld, heb ik besloten mijn Angelus te koop aan te bieden op ons prachtige forum. Het is -mijns inziens- een bijzonder horloge, om meerdere redenen. Het komt uit de periode 1939-1941, maar heeft reeds een stalen kast waar het manufactuur kaliber 210 in tikt. Ook de ‘gilt’ wijzerplaat is natuurlijk noemenswaardig, en is in het echt nog mooier dan op de foto’s.

Merk en model: Angelus chronograaf
Diameter: 35.5mm zonder kroon
Leeftijd: 1939-1941
Papieren, doos en eventuele accessoires: wordt head only geleverd, of met de huidige band voor een meerprijs van €30.
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk, mits we ons houden aan de regels van het RIVM i.v.m. Corona.
Conditie (krassen, werking etc): het horloge is in bijzonder mooie staat, zeker gezien de leeftijd. De pushers zijn vertonen veroudering (deze zijn niet van staal, i.t.t. de kast). Het horloge is origineel, enkel de kroon en het glas zijn waarschijnlijk ooit vervangen.
Soort uurwerk en kaliber: Angelus 210. Het horloge heeft eerder dit jaar een volledige revisie gehad door Nico Rijsman. Ik kreeg de deksel niet open en wil niet forceren, daarom is er geen uurwerkfoto. Ik garandeer echter dat het mechanisch prima werkt.
Vraagprijs: 1650€ inclusief eventuele aangetekende verzending.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Up.

1 like

Een stevige prijsreductie naar €1499 voor deze bijzondere Angelus. Een ruil is ook mogelijk, maar ik ben helaas kieskeurig. Denk aan: 60s/70s chrono’s, 50s/60s dressers in topstaat.

5 likes

Nu 1399€. Een mooi ruilvoorstel blijft ook welkom.

2 likes