Verkocht: banden de Luxe (Omega 1125, Omega vouwsluiting & Breitling)

Hf,

Twee rubberen banden met sluiting destijds gekocht voor de Colt en de Omega. Beiden alweer vertrokken, met enige spijt. Om de vrouw een beetje tevreden te houden en horloges te blijven kunnen kopen uit het “horlogepotje” deze banden in de verkoop voor het volgende project. Bandjes in de kast heb je niks aan…

Merk: Breitling
Type: Clasp met rubberen band
Maat: 20 mm aan de kast. (Geschikt voor o.a. Superocean/Colt etc
Prijs: vast op 250 euro. Incl factuur van V&M van 2 maanden geleden op mijn naam. Best.bandje.ever!

Merk: Omega
Type: clasp met rubberen band
Maat: 20 mm aan de kast en 18 aan de clasp. Geschikt van klein tot een pols van 20 cm
Prijs: vast op 200 euro

Je ziet hem niet veel, erg leuk voor op bijvoorbeeld een Planet Ocean of Seamaster. Rubber kent een scheurtje zoals te zien op de foto. Het is nog prima te dragen en als je 17 a 18 cm pols hebt dan zit je hier voor en kan je het knippen.

Merk: Omega
Type: 1125 incl endlinks
Maat: 19 mm met passende endlinks
Prijs: 400 incl verzending

Band zit bij de nieuwe set. Hoewel ik dacht deze te prefereren boven de nieuwe versie, vind ik de nieuwe versie leuker. Derhalve in de verkoop. Een leuke koop voor iemand die zoiets zoekt of leuk lijkt.
Leuk voor Speedy Pro, of een Fois, of een Speedy teusday enz.

8 likes

Upje.

Kleine prijsverlaging voor de 1125 en de Omega.

De Omega 1125 voor 375 euro
De Omega vouwsluiting voor 175 euro

Van de Breitling hoop ik stiekem dat-ie blijft.

Doei.

Oké oké.
Voor jullie, omdat jullie jullie zijn…

Omega 1125 voor 350 euro
Kleine rectificatie. Kennelijk zijn de endlinks niet passend op een FOIS. Dus echt voor een 20 mm breedte.

De omega vouwsluiting 150

Dit is wel de bodem…

3 likes

Up

Upje

Omega 1135 voor 300
Omega vouwsluiting voor 150

Lijkt me geen geld…

Deze kan dicht @Jur.
Grootste deel is verkocht.