[Verkocht] Bandjes 20mm

Geacht forum,

Hierbij wil ik graag wat 20 mm bandjes te koop aanbieden, prijzen zijn inclusief verzenden (normale post).

Leren band voor een Seiko Sumo van Ko. Hierbij heeft hij rekening gehouden met de lug-gap die ontstaat bij de sumo vanwege de langere lugs. Bij deze band is daarvan dus geen sprake meer! Enkele keren gedragen maar nog in zeer goede staat. Geschikt voor polsen tot 18,5cm. Vraagprijs €30,- (exclusief blumo)

image

Ongedragen donkerbruine kalfsleren band van Bandrbands. Maat medium (120/80). Vraagprijs €35,-

Hirsch modena zwart met wit stiksel (120/80), alligator print, een enkele keer gedragen maar de staat is nog zeer goed. Vraagprijs 25,-

Daarnaast heb ik nog een sluiting gevonden in mijn laatje die ik niet meer gebruik. Mooie seat belt clasp van 20mm breed. Zeer ongewone sluiting maar wel weer eens wat anders. Staat is gedragen maar wel netjes. Vraagprijs € 20,-

Vragen of reacties graag per PB.

groet,
Mas

1 like

Hirsch gereserveerd!

Hirsch verkocht, sluiting is trouwens van miltat/strapcode.

1 like

Ko en miltat sluiting inmiddels ook vergeven.
Alleen de bandrbands nog beschikbaar!

Mooie banden👍🏻

1 like

upje voor de bruine bandrbands, prijs naar 27,50 inclusief verzenden.

upje voor de bandrbands brown calf leather / white stitch
Band is ongedragen, nieuwprijs is $ 39.99 en daar komen dan nog het verzenden en invoeren bij.
Mijn prijs E 27,50 inclusief verzenden.
fotootje van de site.

hoi mas, de sluiting, wat voor band dikte kan die aan?
groetjes! Jan

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.