Verkocht - Beco winder

Na de grote opruiming volstaat mijn Eilux winder, dus deze deze Beco is niet meer nodig en mag weg. Hij functioneert niet helemaal goed. Wanneer je hem aan zet, draait hij netjes rond, en blijft dat ook doen. Als winder dus een succes. Echter: er zit ook nog een vier-standen schakelaar op waarmee je andere patronen zou moeten kunnen instellen (tijdje draaien, dan stoppen, of tijdje vooruit en dan weer andersom etc). Zie daarvoor de website van Beco. Bij mij doet hij dat dus niet. Mogelijk snap ik het niet, of is er iets defect.

Samengevat: hij draait, als winder dus zonder meer te gebruiken, maar niet op alle functies inzetbaar.

En verder: compleet met netvoeding, nette plexiglas kap en in snelle carbonprint. Geen idee hoe oud hij is; is in ieder geval nog netjes en onbeschadigd.

Vraagprijs: 27,50 (opgehaald). Kan eventueel verzonden worden.

Foto’s

1 like

Niemand voor een mooie Beco carbonprint winder? Je horloge rustig ronddraaien doet hij probleemloos. Heb er meen ik ook de handleiding bij.

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

gereserveerd voor HFlid

…en verkocht. @jur, mag gesloten worden, bedankt.