Verkocht: Breitling Navitimer 806

Te ruil of te koop: Breitling Navitimer 806 in perfecte staat, inclusief doos en papieren én de originele gesp.

Ik was er al even naar op zoek, maar nooit een perfect exemplaar gevonden. Had de zoektocht al wat opgegeven en daarom mijn zinnen gezet op iets anders. Plots kwam deze toch voorbij hier en meteen toegehapt… maar ondertussen wil ik toch weer iets anders :sweat_smile:

Heb deze dus heel recent overgenomen hier op het forum. Voor meer foto’s kan je steeds bij de vorige advertentie terecht, maar ik stuur met plezier meer foto’s per pb!

Merk en model: Breitling Navitimer 806
Diameter: 41mm
Leeftijd: 1966
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur F2F (Belgisch limburg of Regio Brussel)
Conditie (krassen, werking etc): 9/10. Service gehad in 2017, dus loopt perfect!
Soort uurwerk en kaliber: Venus 178 Manual
Vraagprijs: €6500
Ruilen is ook een optie: ik denk in eerste instantie aan een 1803 of 18038/18238, maar andere opties van Rolex of Omega kan misschien ook wel. Cash up of cash down is mogelijk.

26 likes

:point_up_2:t2:

Ik gooi em nog een keertje omhoog!
Enkele ruilvoorstellen gehad ook, maar de juiste nog niet gevonden… Laat de voorstellen maar komen!

Omhoog met deze prachtige Navitimer, maar de prijs breng ik een stuk omlaag naar €6250 :sunglasses:

1 like

een upje, met wat foto’s deze keer.
Ongelooflijk hoe scherp deze kast is :drooling_face:

9 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.