VERKOCHT: Breitling Top Time ref 2002 Chronograph !

Ik wil deze recent overgenomen vintage Breitling Top Time ref 2002 weer aanbieden hier op Hf. Het is een schitterend vintage horloge die nog in prachtstaat is…

Ik merk toch dat ik meer van de moderne nieuwere horloges ben en vandaar de snelle verkoop.

Het is de uitvoering met reverse Panda Dial op een lederen strap van Bulang&Sons komt met als extra nog 2 banden waarvan de nato verwijst naar het verleden waarin Sean Connery deze droeg als James Bond !!

Het horloge is volledig origineel, ook bevestigd door vooraanstaand forumlid, horloge heeft eind 2015 een servicebeurt gekregen (€295) en een paar maanden terug is er een nieuw plexi geplaatst en alles even nagekeken en liep zeer netjes.
Dit is de monobloc case uitvoering (oftewel; het uurwerk gaat er via de voorkant uit) hier dus ook een foto van toegevoegd van het uurwerk, gekregen van de horlogemaker.
Overigens is er voor de vorige eigenaar (3 jaar in bezit), een marker op 1 uur vastgezet: dit is onder bepaalde hoek zichtbaar, dit had dus ook beter gedaan kunnen worden maar is niet storend.

Merk/type : Breitling Top Time !

Diameter : 36mm (excl. kroon), 39mm (incl kroon) en L2L is 43mm…

Conditie : Ik heb niet zoveel verstand van vintage, maar ik denk dat deze in een hele goede conditie is voor zijn leeftijd. Het is mij bekend dat hij geserviced is (bon aanwezig). Het horloge is door een gerespecteerd Hf lid nagekeken op originaliteit en heeft dit ook bevestigd. Het glaasje is paar maanden terug vervangen en dus weer in in orde. Kast heeft gebruikssporen maar niks geks voor deze leeftijd.

Leeftijd : Gezien het type nummer is dit 1964 (volgens de vorige eigenaar)

Toebehoren : Geen doos of papieren alleen een rekening van de service beurt die uigevoerd is door Dirk Oskam (laten doen door vorige eigenaar en Hf lid)

Uurwerk : Venus 188 handopwinder

Levering : Afhalen, ergens afspreken of verzenden, allemaal mogelijk.

Vraagprijs : €1700

Inruil : is mogelijk maar in overleg, alleen nieuwere, moderne horloges (liever geen opleg van mijn kant maar wie weet).

Hier nog de foto’s van de vorige eigenaar, dank hiervoor (kan verder geen aanspraak op gemaakt worden):

Bedankt voor de interesse en voor vragen graag een Pb.

22 likes

Verkocht aan een zeer gewaardeerd forumlid, bedankt voor de snelle afhandeling en Hf bedankt voor de ruimte.

Mag een slotje op !

2 likes