VERKOCHT - Brew Mastergraph chronograaf met koffietimer - copper variant

Hierbij bied ik mijn Brew watch chronograaf aan. Het is een leuk design horloge uit New York geïnspireerd op retro designs en met een mooie koper kleurige wijzerplaat. De diameter is 38mm en ook goed draagbaar voor kleinere polsen. Ik heb het horloge gekregen van een zakenrelatie, maar kan het geld momenteel goed gebruiken voor andere zaken. Bovendien heb ik al te veel horloges voor mijn gevoel :sweat_smile:

Het grappige aan het design is dat er allerlei verwijzingen naar koffie in zitten. Zo zit er een schaal op om de perfecte espresso te ‘timen’ en bevat de kroon een koffieboon als logo.

Meer info:

Merk en model: Brew Mastergraph Copper
Diameter: 38mm
Leeftijd: 2020, nieuw
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijke
Conditie (krassen, werking etc): nieuw, ongedragen zonder krassen
Soort uurwerk en kaliber: VK68 HYBRID MECA-QUARTZ CHRONOGRAPH
Vraagprijs: 250 Euro (nieuwprijs is 375 USD, exclusief importkosten e.d. aangezien de horloges uit de VS komen). Exclusief evt verzendkosten.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Upje voor deze mooie chrono. Ook een ideaal vakantie horloge! :sun_with_face:

1 like

Upje en een nieuwe prijs: 225 Euro

Upje!

Upje en nu priced to sell: 200 Euro, inclusief verzendkosten.

Verkocht aan een forumlid. Topic mag dicht