Verkocht - Bulova Accutron Spaceview M9

Hallo op deze mooie zondag!

Ik verkoop mijn Bulova Accutron M9, omdat ik erop uitgekeken ben.
Batterij is zo’n 5 maanden geleden vervangen door mijzelf. Ik heb er een speciale batterij in gedaan dat is aanbevolen door een Bulova expert.
Die heeft mij ook verteld dat het batterijtje vervangen een makkelijk klus is en dat het makkelijk te doen is voor iedereen, omdat de achterdeksel niet eraf moet.

Het met zwart omcirkeld rondje is de plek waar de batterij inzit. Die is eenvoudig open te draaien met een munt.( oorspronkelijk hoort bij de set een kistje/doos met daar een originele munt en nog iets om dat open te maken, het gaat hier om een watch only met eventuele losse lederen bandjes.)

Langs het omcrikelde zit de ’ stift’ . Lijkt In dit geval op een soort van opwindingsmechanisme, maar is de stift op de tijd mee te verstellen.

Origineel hoort er volgens mij ook een wijzerplaatring in te zitten, maar die heeft ooit iemand eruit gehaald voor de lol?, wat die persoon dacht op dat moment weet ik niet, maar los van dat is het een prachtding.

Sinds het vervangen van de batterij loop de klok nu 1 uur en 3 minuten achter omdat afgelopen nacht de zomertijd is ingegaan, anders is het maar 3 minuten in 5 maanden tijd! :ok_hand:
Oja hij zooooooomt lekker :ok_hand:
Volgens mij heb ik alles wel verteld wat ik erover weet. Op het rijtje na dan dat nu volgt.

Vraagprijs: €350,-

Merk/model: Bulova Accutron M9
Leeftijd: 1969
Materiaal: staal
Staat: gezien leeftijd in zeer goede staat
Uurwerk: stemvork, quarts
Wijzerplaat: Zonder wijzerplaatring
Glas: plexiglas
Diameter: 34mm
Band aanzet: 18mm
waterdichtheid: geen idee
Inbegrepen: watch only, eventueel met Hirsch hagedissen lederen band 18mm die er nu opzit.

Ook heb ik nog 2 andere 18mm banden die je wellicht mooi vindt. Kan los worden gekocht of alles in 1 keer.

De Blauwe is 18mm alligator leer van Hirsch in nieuwstaat. Vraagprijs = € 35 incl verzenden.

De bruine is 18mm Artisan/Buffalo leer van Hirch en ziet er vrijwel nieuw uit. Vraagprijs € 15 incl verzenden.

13 likes

Up voor deze zoemerd!

1 like

up en down->>> €325 incl verzenden!:scream::exploding_head:( watch + band… de 2 losse banden zijn i.c.m. de Bulova goedkoop mee te krijgen)

1 like

Verkocht, mag slotje op.

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.