Verkocht: Casio G-Shock GW9200 1ER Riseman Master of G

Te koop: mijn Riseman G-Shock radio control, auto backlight, barometer, thermometer, hoogtemeter en solar powered. Top horloge, niet gedacht dat ik deze ooit weg zou doen, maar wegens aanschaf van een andere radio controlled G-Shock mag deze gaan. Ik ben overal erg zuinig op, ook op mijn G-Shock, dus hij is in goede staat. Paar kleine krasjes op de bezel zijn er wel te vinden, maar niets geks. Komt met doos, stalen G-Shock box, boekjes, pakbon en garantiekaartje en dergelijke.

Vraagprijs: €135

BRAND :

Casio

SERIES :

G-Shock

MODEL :

GW9200-1ER

MOVEMENT :

Quartz

CASE SIZE :

44.8 mm

CASE THICKNESS :

15.9 mm

CASE MATERIAL :

Black Resin

CASE SHAPE :

Round

CASE BACK :

Solid

DIAL TYPE :

Digital

DIAL COLOR :

Digital

CRYSTAL :

Mineral

BEZEL :

Fixed Black Resin

BAND TYPE :

Strap

BAND MATERIAL :

Resin

BAND COLOR(S) :

Black

BAND WIDTH :

21 mm

CLASP :

Tang

WATER RESISTANCE :

200 meters / 660 feet

CALENDAR :

Auto Calendar

FUNCTIONS :

Multi-band atomic timekeeping, Auto EL backlight with after glow, Altimeter, Barometer, Atmospheric pressure tendency graph, World Time (29 Time Zones), 5 Daily Alarms, Countdown Timer, 1/100 second stopwatch, 12/24 Hour Formats

FEATURES :

Alarm, Solar, Time Zone

ADDITIONAL INFO :

Auto and Manual receive function signal, Tough Solar Power, Shock Resistant, Battery Power Indicator, Power Saving Function

6 likes

Upje en naar 130€ voordat deze een kans op Marktplaats gaat krijgen.

Upje

Up

Up

uppie

Interesse op marktplaats, maar ik verkoop liever hier. Nog maar een dropje dan: €120

Verkocht buiten HF

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.