Verkocht: Casio MDV106 "Duro"

Beste HF-ers,

Het horloge wat ook wel “best bang for the buck” wordt genoemd hier en eigenlijk klopt dat ook wel. Mooie afwerking, groot, ziet er duurder uit dan wat het kost. Het is al vaker gezegd, eigenlijk ongelofelijk dat ze dit maken voor het weinige geld.

Toch gaat de Duro weg. Ik draag het te weinig en dat vind ik zonde. Ben bovendien wat ruimte aan het maken voor nieuwe aanwinsten.

Het rijtje:
Horloge is uit 2018. Het het overgenomen op dit forum in november 2018
Conditie: mooi maar wel met wat krasjes. Er loopt een lichte kras over het glas, beginnend bij 40 op de bezel tot aan de datumindicatie. Ik heb geprobeerd dit zo goed mogelijk te fotograferen. In “real life” valt het eigenlijk niet op. Verder zijn er wat krasjes op de achterkant.
Band: horloge wordt geleverd met een zwart/grijze nato
Glas: mineraal
Uurwerk: quartz
Kastdiameter: 44mm
Bandbreedte: 22mm
Geen doos/papieren, enkel horloge en nato.

Ik weet dat de prijzen van de Duro nogal variëren, ook vanwege de beperkte beschikbaarheid. Maar vanwege de krasjes wil ik geen hoofdprijs vragen. Vandaar een redelijke 50 euro, exclusief verzending via Track & Trace.

Horloge kan opgehaald worden in Zoetermeer/Rijswijk, inclusief koffie. Anders verzending in een bubbeltjesenvelop voor kosten en risico van koper.

Hartelijke groet, Magnel

4 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.