Verkocht: Certina DS Action Diver Powermatic 80

Vandaag binnengekomen uit een leuke deal maar is helaas net te groot. Blijkbaar dacht de vorige eigenaar er ook zo over wat hij kwam nog aan in het plastic, dat heb ik nu verwijderd. Ondanks dat hij blijkbaar maar 2 keer gedragen is om te passen dateert het horloge van 18/11/2017 volgens de garantiekaart. Het betreft hier het nieuwe model dat vorig jaar is gelanceerd met powermatic 80 uurwerk. Verder is dit model wat beter afgewerkt dan het oude, is het ISO 6425 gecertificeerd (komt met certificaat) en komt het met een zeer handige Diver’s Extension, die vrij te verstellen is met beide pushers en zeer fijn te verstellen is (vergelijkbaar met de fijnafstelling van de Omega Seamasters).

Kortom, een erg leuke zomerduiker voor een concurrende prijs, die je weinig voorbij ziet komen en zeker zijn mannetje staat vergeleken met alle Squale’s en Seiko’s die je hier ziet.

Verdere gegevens:

Model Certina Aqua Automatic DS Action Diver C0324071105100
Inbegrepen Originele doos en omdoos, tag, handleiding, getekend garantiebewijs, ISO-certificaat (heeft een scheurtje, misschien gebeurd tijdens de verzending) en alle links van de stalen band
Conditie 99/100. Alleen gedragen om te passen, ik kan niks ontdekken maar hij is uit het plastic en moet goed zoeken in de zon vindt je meestal wel wat dus daarom 99.
Dimensies 42.5mm breed, 13.8mm dik, lug2lug 51mm
Leeftijd 18-11-2017
Uurwerk Powermatic 80
Glas Saffier met Dubbele AR-coating
Prijs De prijs is 450 euro exclusief verzending. Ophalen is mogelijk in regio Eindhoven.Ruil alleen tegen een Evant Tropic Diver Blue, de Junghans Max Bill 027/4700.00, of Glycine Airman GL0062.

Foto’s:

Helaas zijn de foto’s in het avondlicht niet optimaal

15 likes

Mods excuses voor de vroege up maar er is iets niet helemaal goed gegaan.
De dimensies moeten zijn: 43mm, 13mm dik en 51mm lug2lug. Dus niet 42.5mm breed en 13.8mm dik.

Blijkbaar heb ik een oudere versie van de advertentie vanuit een andere pagina geüpload, want de foto’s ontbraken in de eerste instantie ook.

5 likes

Upje, genoeg biedingen gehad maar de prijs is al scherp en blijft voor nu zo staan.
Voor de snelle beslisser wel gratis verzekerde verzending!

3 likes

Up

2 likes

Verkocht buiten het forum, mag een slotje op