Verkocht - China sport/smartwatches North Edge Altay en Gimto Android/IOS "smartwatch"

Te koop: Een 2-tal China sport-/smartwatches, wie oh wie kan ik daar een plezier mee doen?

Merk en model: NORTH EDGE ALTAY 2 Sport en Gimto Android + IOS Bluetooth Smartwatch Stappenteller
De Gimto komt compleet in een omdoosje, van de North Edge Altay heb ik helaas geen doosje meer.

Vraagprijs: Iets van Euro 35,00 incl. verzending voor beiden tezamen

Eenvoudige Gimto smartwatch, compatible met Android en IOS.
Horloge qua uiterlijk gelijkend op een Suunto Core, identieke diameter.
Horloge zit nog in de verpakking, zoiets (smartwatches an sich) gewoon niet mijn ding.
Voor functies zie 2e foto

Een in prima staat verkerende NORTH EDGE ALTAY 2 Sport Digital Watch
Heeft precies dezelfde functies als de vele malen duurdere Suunto core.
Barometer/hoogtemeter/kompas/tijd/datum enz.
Netjes onderhouden, beslist GEEN beschadigingen enz. en onlangs voorzien van een nieuwe batterij
Zonder doosje en/of gebruiksaanwijzing, maar die is heel simpel op het net vindbaar.

De functies van de site van North Edge:
1, Altimeter (24 hours altitude trend chart and climb rate)
2, Barometer (48 hours air pressure trend chart)
3, Compass
4, Thermometer
5, Weather Forecast
7, Time functions: hour, minute, second, year(2000-2099), month, date, weekday, 12H/24H format
8, Alarm clock (2 sets alarm clock, hourly alarm)
9, Countdown timer (99:59:59~0)
10, Stopwatch (0~99:59:59), 10 sets of data
11, SUNSET AND SUNRISE time for all over the world
12, Worldtime functions (daylight saving time switch automatically)
13, Corporates digital compass, altimeter, barometer, Thermometer, air pressure trend and altitude trend and altitude trend
14, Button tone on or off
15, Battery life remind
16, EL Backlight

2 likes

Ze zijn er nog beiden, wie heeft er interesse?

1 like

Ruilen tegen bv een leuke G-Shock of iets anders leuks, is ook een optie!

Er is toch zeker wel iemand die ik blij :wink: kan maken met deze 2 “chineesjes”??

Ze zijn er nog steeds, doe anders gewoon een bod.

Upje op deze zonninge zondag

Ik geef ze de laatste keer een schopje en dat stop ik ermee, misschien dat ik ze maar in de kliko moet mikken :wink: als niemand ze wil hebben.

Krijg het niet over mijn hart om ze daadwerkelijk weg te mikken, kan ik er dan echt niemand een plezier mee doen?

Diverse gegadigden, maar wat een gemier over verzendkosten, die ik sowieso al voor mijn rekening neem enz. enz. Doe een redelijk voorstel en ik verstuur ze gelijk naar je!

Verkocht, topic mag dicht!