Verkocht Citizen BN0151 17L Set

Na heel veel leuke ervaringen met veel verschillende soorten horloges heb ik een beslissing genomen.
Mijn collectie krijgt een upgrade en de collectie wordt veel compacter :slight_smile:

Daarom ga ik de komende tijd afstand doen van een aantal fraaie horloges.

De Citizen BN0151 17L is een hele fijne duiker met Eco Drive technologie onder de wijzerplaat. Het horloge laadt de accu voor het Quartz uurwerk op door middel van zonnecellen. Een echt " Grab & Go" horloge wat zich heeft ontpopt als een bandenswapper. Het horloge is aan de onderkant iets breder (44mm) dan ter hoogte van de bezelrand (41,5mm). Hierdoor draagt het horloge veel kleiner dan zijn diameter zou doen vermoeden.

Het merk: Citizen BN0151 17L

De diameter; 44mm, lugmaat 20mm, dikte 12mm

De leeftijd van het horloge; Maart 2015

Aanwezigheid van papieren: Verkoopbewijs en garantiebewijs zijn aanwezig. De originele verpakking (duikersfles) komt ook mee :slight_smile:

Het horloge kan worden afgehaald of worden verzonden met aangetekende verzending.

De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.)
Het horloge is weinig gedragen en verkeert in een heel goede staat. Hier en daar zullen er op de kast vast kleine draagspoortjes zijn maar daar moet je echt je best voor doen (onder aan de lugs door bandenwissels). Bezel en glas zijn onbeschadigd. Het horloge werkt perfect en houdt goed de tijd. De originele band is gedragen maar nog netjes. De als extra bijgevoegde NATO van Miros is nieuw (heeft alleen enige tijd aan het horloge bevestigd gezeten) en staat het horloge meer dan goed!

Soort uurwerk; Citizen Ecodrive Quartz met 6 maanden gangreserve.

Mijn vraagprijs voor deze set is 135,00 euro (exclusief verzending).

Geen inruilvoorstellen svp (collectie wordt compacter :wink: )

En dan nu de foto’s :slight_smile:

7 likes

En dit fijne horloge nog even onder de aandacht. Het is een vraagprijs, bieden mag :wink:

En OHPF

Het horloge is verkocht aan een heel leuk forumlid! Bedankt!

1 like