Verkocht | Citizen CB5010-81L

Te koop aangeboden: Citizen CB5010-81L

Merk: Citizen Promaster Sky
Referentie: CB5010-81L
Uurwerk: E660 (Zendergestuurd kwartsuurwerk met Eco-Drive aandrijving)
Gangreserve: 300 dagen
Materiaal: Super Titanium™
Diameter: ca. 47mm (draagt kleiner!)
Glas: Saffier Ontspiegeld
Functies: 24 uurs display, 3 jaar gangreserve in het donker, Eco-Drive, Eeuwigdurende kalender, Lokale tijd van 24 steden, Stopwatch, Alarm
Waterdichtheid: 20 Bar (200 meter)

Conditie: Nieuwstaat! Eerste Eigenaar, NL Geleverd.
Aankoopdatum: November 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Compleet, zelfs de stroopwafel zit erbij! :wink:
Vraagprijs: € 515,- incl. PostNL Pakket Aangetekend (verzekerd tot 500 euro). Evt. persoonlijke overdracht omg. Hilversum. Geen interesse in ruil, ik heb al iets anders op 't oog.

Ergens anders goedkoper? Dat kan zo maar! Kijk wel even naar de leeftijd, naar de staat én naar de herkomst voordat je me gaat mailen dat deze te duur lijkt. Appels en peren zijn wel beide fruit, maar ze smaken toch echt anders … :sunglasses:

NB Bovenstaande recente plaatjes komen uit mijn NA Topic.

Hiervoor staat een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Feedback op HF: Klik …

13 likes

:up:

Black friday? Sjips! Levert je altijd wat extra korting op. Deze prachtige als nieuw en complete Promaster Sky mag daarom weg voor … € 475,- (excl. verzenden).

3 likes

Zit je te wachten op nog een prijsverlaging? Stuur gewoon even een PB. Gaat sneller! :beers:

5 likes

Snap je de (reken)functies ook niet direct? Ga er dan maar even voor zitten! Let me educate you, via wat Youtube filmpies …

… WOW, wat een vet horloge!
En deze is gewoon nog helemaal als nieuw, lekker hoor. Stuur me een voorstel en hij kan vandaag nog van jou zijn. :sunny:

1 like

Direct naar de bodem! € 450,- (excl. verzenden) … lager gaat het niet worden lieve mensen, dan ga ik hem nog een tijdje zelf dragen. Het is dus nu of nooit.

:warning:

OHPF … oftewel, gereserveerd!

:white_check_mark:

giphy

Hopsaké!
Dank HF en de nieuwe eigenaar, véél draagplezier. :ok_hand: