Verkocht: Citizen Eco-Drive titanium BM7170-53L

Te koop wegens ruimtegebrek in de horlogedoos … en aanschaf van een Citizen Eco-Drive “Satellite Wave” horloge:

Een Citizen Eco-Drive titanium, door mijzelf afgelopen voorjaar in Engeland gekocht (bij The Watch & Clock Shop in Milton Keynes). Het horloge is van “super titanium” (zoals Citizen dat noemt), met een vaste band en typenummer BM7170-53L. Het horloge is 43mm maar draagt door de vlakke kast niet echt groot.

Zoals de foto’s laten zien, wat krasjes van normaal gebruik op de band en gesp. Het saffierglas is krasvrij. Vanzelfsprekend functioneert het horloge uitstekend. De originele factuur komt erbij. Helaas geldt de verlengde garantie (5 jaar) alleen in het VK, dus daar heb je in Nederland niets aan.

Ik heb de Eco-Drive, wanneer niet aan de pols, continu in een horlogedoos met glazen deksel gehad, dus hij heeft iedere dag licht gezien. Daarnaast heb ik hem deze zomer veel gedragen, dus de batterij zou vol moeten zijn; helaas heeft dit type geen weergave voor de power reserve.

Het horloge heeft doorboorde lugs, maar ook een geïntegreerde band; banden wisselen zal dus puzzelen worden. Alle schakels zijn compleet; ik denk dat een polsmaat tot 19 (misschien 20) centimeter dan moet lukken.

Hier is de link naar de Citizen site: https://www.citizenwatch.com/us/en/mens-paradigm/BM7170-53L.html

Vraagprijs is €180 (maar bieden mag natuurlijk) en persoonlijke overdracht, liefst ergens in het midden van het land.

Dan de foto’s: (de eerste drie gemaakt met mijn mobiele telefoon, omdat ik het ook een tijdje op Marktplaats had staan, met “hé, ik bied je 50 euro en dan kom ik het horloge zometeen ophalen” reacties :wink: )

8 likes

Hierbij wat foto’s bij daglicht, en een schopje :slight_smile:

Nogmaals. het is een vraagprijs, dus bieden staat vrij (maar hou het netjes :stuck_out_tongue: )

3 likes

€170 maken we ervan … het horloge is nog maar een paar maanden oud!

Up :slight_smile:

Verkocht.

Dank aan de koper en natuurlijk aan HF :slight_smile:

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.