Verkocht!!! Damasko DA36 Service februari 2019

Hallo mede HF-ers,

In het begin van 2019 heb ik deze Damasko overgenomen van een mede-forumlid, en heb hem daarna gelijk naar mijn lokale horlogemaker gestuurd voor een nodige beurt. (à €250).
Het horloge werkt naar behoren en ziet er (dankzij het de kast van martensitisch staal) piekfijn en krasloos uit, op de AR coating op het saffier na. De krassen die hier zichtbaar zijn, zijn alleen te zien onder een bepaalde hoek maar hebben mijns inziens geen negatief effect op het horloge (zie foto).
Met het oog op de recente servicebeurt (bewijs aanwezig) is de vraagprijs: €875,00
Normaliter sta ik open voor ruilvoorstellen, maar aangezien ik al een horloge op het oog heb ben ik bang dat dit deze keer niets uit zal halen.

Hieronder nog het rijtje en de foto’s:
Merk: Damasko
Type: DA36
Diameter: 40mm
Aanzet: 20mm
Waterdichtheid: 10 ATM
Toebehoren: Full set (- damasko buckle): Damsko Band, Doos, Papierwerk, Servicepapier (eventueel nader te bepalen extra bandjes)

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,
Tom

12 likes

Up!

1 like

Omhoog d’r mee!

Upje en een kleine prijsaanpassing naar €850!!

Uppie!

Heb je interesse? Doe een leuk bod!

Upje :+1:

Prijsaanpassing naar €775, ik kan het geld goed gebruiken dus hoor het graag!:+1:t2:

Up

Ook te combineren met mijn Nomos:

Vrijdagavond upje! Ruilvoorstellen zijn vanaf heden ook welkom!

Bump
Al wat voorstellen gehad, maar nog niet de juiste.
Wie maakt me los?

Prijsverlaging naar €750!!!

Gereserveerd voor een mede HF-lid!

1 like

Helaas heeft de koper zich terug getrokken, dus deze is weer beschikbaar :+1:
Graag wil ik hem aanbieden voor €700,00!!!

VERKOCHT!!! Koper en HF bedankt!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.