Verkocht: Damasko stalen band incl. 2 extra brede schakels (tbv DA modellen)

SOLD! Oef…snelste verkoop ooit…met dank en een extra Topper Badge voor @Winkje :+1::+1::+1:

Voor de liefhebber. Te koop aangeboden omdat ik mijn Damasko’s toch vaker en liever op leer of canvas draag. De stalen band is zeker leuk om erbij te hebben en om af te wisselen, maar wellicht dat ik een andere Damasko eigenaar er een plezier mee kan doen? :+1:

Let op : het betreft de stalen band tbv DA modellen, en past dus niet op DC of DS modellen.

De band is compleet inclusief originele Damasko torx schroevendraaier en met los erbij 2 extra brede schakels (tbv fijnafstelling) welke nieuw eur 40,-- per stuk kosten (!). De band is in gedragen staat maar gewoon prima. Zoals getoond in de foto hieronder op mijn 18,5cm pols. Er zitten verder nog zo’n 4 extra schakels bij om de band nog groter te kunnen maken.

Ik heb nu even geen detail foto’s of van de complete set, maar kan deze vanavond op verzoek per pb doorsturen, en zal deze dan ook nog even in het draadje plaatsen.

Nieuwprijs bij Damasko (zonder de 2 brede schakels a eur 40 p/st !) is eur 650,-- (ex eur 30 verzendkosten vanuit DE). Mijn vaste prijs is eur 350,–. Ennuh…het horloge krijg je er dus niet bij heh. :wink:

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.