VERKOCHT: Dan Henry 1937 38mm Chronograph Full Set!

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

hierbij mijn Dan Henry te koop. Ik heb momenteel nogal last van de flipperitus en helaas mag dit prachtige horloge de box verlaten. Niet omdat het horloge tegen valt maar meer omdat het totaal niet bij mij past qua stijl.

het horloge is vorige week in mijn bezit gekomen via een ruildeal en alles zit erbij waarmee het horloge standaard mee komt.

Het horloge is voorzien van een seiko vk64? Quartz uurwerk en alle functies werken naar behoren.
Zelf vind ik de zwarte band een meer geslaagde combi maar voor de afwisseling zit er ook nog een bruine band bij(waarvan de vorige eigenaar op een niet zo handige manier een gaatje heeft geprikt🤭)
Het horloge is in nieuwstaat en ik baal er oprecht van dat deze niet bij mij past. Het hoge bolle glas kan je uren naar blijven kijken. En met 38mm echt een perfecte klassieke maat!

Merk en model: Dan Henry 1937
Diameter: 38mm
Leeftijd:eind 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: vorige week.
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full Set
Verzendkosten of afgehaald: Beide
Conditie (krassen, werking etc): 99/100
Soort uurwerk en kaliber: Seiko VK64 quartz
Vraagprijs: 200 euro of ruil.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

190,-

Verkocht!