VERKOCHT: Ebel Classic Sport

Beste allemaal,

Ik wil mijn Ebel Classic Sport te koop aanbieden. Waarom? Ik merk dat ik mijn MeisterSinger Phanero vaker op werkdagen omdoe sinds ik het horloge van een stalen band heb laten voorzien - iets waar de Ebel primair voor was bedoeld. Kortom, een ander horloge heeft de rol van de Ebel overgenomen en dat is de reden waarom ik het nu te koop aanbied.

Wat betreft de staat van het horloge. Ik zou het omschrijven als ‘vrijwel onberispelijk’. Het horloge heeft een enkele haarlijn, maar ziet er over het algemeen uitstekend uit. Ik heb vanochtend een aantal foto’s gemaakt die de staat van het horloge goed in beeld brengen. Andere foto’s (van de afgelopen maanden) kunnen in het ‘Wat dragen we vandaag deel XII’ topic worden geraadpleegd en wel op (1) op deze plaats, (2) hier en (3) en daar. Oh, en (4) ook daaro.

Enfin, de foto’s van vandaag!

Ten slotte voor de volledigheid het welbekende rijtje:

Ebel Classic Sport.
40 millimeter quartz horloge.
Referentienummer E9955Q41.
Aankoopdatum november 2018 (lokale dealer).
Inclusief doos, extra schakels en driejarige garantie (minus zes maanden).
Persoonlijke overdracht verdient de voorkeur; verzending is mogelijk op risico van de koper.
Nieuwprijs was € 1.750,00, maar omdat ik het horloge met korting heb gekocht kan ik het nu aanbieden voor de scherpe prijs van € 875,00. Ik ben niet geïnteresseerd in ruildeals - uiteraard tenzij jij een exclusieve BAUNAT in de aanbieding hebt.

7 likes

En weer even onder de aandacht brengen!

Hoewel ik mij er niet helemaal comfortabel bij voel, verlaag ik de prijs naar € 800,00. Veel mooier kan ik het niet maken.

Welnu, twee foto’s van vandaag!

3 likes

Stof tot nadenken voor de aankomende week!

Up!

1 like

Up!

€ 750,00. Uniek herenhorloge voor een geweldige prijs.

En up!

Alright!

Niet onderhandelbare bodemprijs: € 675,00.

Ik laat de advertentie nog twee weken online staan en neem het horloge daarna weer in gebruik.

3 likes

Up.

1 like

Up.

Up.

1 like

Up.

Inmiddels verkocht!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.