VERKOCHT! Eterna KonTiki date blauwe wijzerplaat

Te koop de indrukwekkende Eterna KonTiki date met de blauwe wijzerplaat.

Diameter: 42 mm, 12 mm hoog
Leeftijd: N. B.
Papieren, doos en eventuele accessoires: compleet, echter zonder aankoopbon, de garantiekaart is niet ingevuld: zie foto

Verzendkosten: 8 euro, sterke voorkeur voor ontmoeten en ter plekke bekijken, plus de bak koffie natuurlijk.

Conditie (krassen, werking etc): gedragen, dus niet krasvrij, maar heel heel netjes, op kast in de buurt van datumvenster krasje: zie foto

Soort uurwerk en kaliber: sellita sw 200, automaat, gangreserve 38 uur

Vraagprijs: 1.375,- op stalen band en exclusief de zwarte handgemaakte leren band van Eterna (met karakteristieke kruisstiksel) die veelvuldig op de fotos staan.

De stalen band: IWC mag dan de naam hebben, deze Eterna band is misselijkmakend mooi en volledig gelijkwaardig van kwaliteit! Massieve endlinks, sluiting zeer robuust. Schakels extra aanwezig, zie foto. Op de band wel enige gebruikssporen.

De Eterna op staal is voor kerels en/of vrouwen die geen enkel misverstand willen laten bestaan over hun aanwezigheid!

Heeft de Nederlandse Bank al met interesse gekeken naar de metalen band, de Luchtmacht vroeg zich af of de lumen op de wijzerplaat van power wordt voorzien door een batterij!
En in de aanvulling dan maar de opmerking van de Marine die de complimenten gaf voor de waterdichtheid (200 meter) en de geweldige kleur blauw. Het horloge zou zonder enig probleem op een gala van Mariniers onder de colberts gedragen kunnen worden.

Check de foto’s : let op, mijn Huawei heeft de eigenschap om fors te verscherpen. Dat veroorzaakt witte randjes soms.
Heb je enige twijfel aangaande het horloge vraag me dan om meer foto’s! Of stuur me een PB

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

14 likes

Scoor het horloge dat zolang onbereikbaar leek en breng een bod uit op mijn zeemannen-Eterna.

Voordeel is dat je dan dit keer niet naar Houten hoeft.

:grin:

Wie heeft behoefte aan foto’s met stalen band trouwens?

4 likes

95 roestvrijstalen grammen…

Het begrip ‘solide’ op stoere wijze zichtbaar…

Niet krasvrij mind you, maar je zou de groeven die het buro heeft opgelopen eens moeten zien… :smirk:

Doe een bod, er is enige ruimte.

Nog een fotootje van vroeger:

4 likes

VERKOCHT!
(aan een HF lid :hugs:)
Mag een slotje op.

HF bedankt voor bieden van een platform!

Wordt misschien niet altijd door iedereen beseft welk een comfortabele en veilige (…) manier het is om aan horloge liefhebbers die op het forum frequenter, te verkopen.
:+1:

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.