Verkocht: Glycine Combat Sub 42 GL-0094 op staal en Canvas

Hierbij gaat mijn Combat Sub 42 mm in de ruil.
Ja, de flipperitus slaat weer toe😂

Zeer mooi en net horloge.
Dit horloge bevat een prima kast met scherp gezette lijnen waarmee gepolijste en geborstelde vlakken worden afgewisseld. Door de minimale hoogte, 10.6mm! ook uitstekend onder overhemd te dragen.
De wijzerplaat is mat zwart met geverfde indexen (Super-Luminova). De donkerblauwe aluminium uni-directionele bezel geeft een mooi contrast, incl lumen (C1 Super-Luminova) pip op 12 uur.
Het glas laat duidelijk zien dan Glycine wel een naam heeft hoog te houden. Het saffierglas is 3-voudig ontspiegeld aan de onderzijde. Dus ook geen kans op krassen in de AR-laag.

Merk: Glycine
Model: COMBAT SUB 42
Referentie: GL-0094
Diameter: 42mm
Hoogte 10.6mm
Lugs: 22mm
Waterresistant: 200 mtr / 20ATM
Uurwerk: GL224 Swiss automatic movement (25-jewels, Gangreserve: 38 uur, 28.800 A/h, Elaboré uitvoering)

Leeftijd: Garantiekaart is afgestempeld: oktober 2017

Complete set met doos, omdoos en instructie/garantieboekje
Conditie: in licht gedragen staat 9.5/10

Banden:
Het horloge wordt standaard geleverd op een donkerblauwe canvas/lederen band.
Dit exemplaar wordt aangeboden met een originele Glycine stalen band.
Deze hoort er wel bij mijn inziens. Tevens heb ik enkele extra schakels, die krijg je er uiteraard ook bij. Dus mocht je vrij dikke polsen hebben, dan is hij nog steeds op maat te maken.

Ruilwaarde ca. €750
Bij ruilen denk ik aan een soortgelijk horloge duiker als bijv. Een Longines hydro conquest oid. Verras me. Enkel met evt cash up van mijn kant…

Horloge is evt. ook te koop.

Levering kan face2face.
Verzenden gaat uitsluitend aangetekend met PostNL

Bedank voor het kijken

image|333x500

5 likes

Deze Sub mag een keer Up :grin:

1 like

En nogmaals een up

Gereserveerd

Slotje aub. Verkocht buiten het forum

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.