VERKOCHT Glycine Combat Sub GL0249

Hallo allemaal,

ook deze geweldenaar was onderdeel van een ruil en mag toch weer de verkoop in. Deze kleurstelling vind ik persoonlijk de mooiste. Daarnaast is deze volwaardige 200m WR duiker met een diameter van 42mm en een hoogte van slechts 10,5mm (!) zeer comfortabel aan de pols. Het zwarte datumvenster met witte cijfers past uitstekend bij de kleurige cijferplaat en wijzers.

Merk & model: Glycine Combat Sub GL 0249
Diameter: 42 mm, 22mm lugs, 10,5mm hoog, 200m WR
Uurwerk: Automatisch (gemodificeerd van ETA 2824-2 naar GL224 caliber)
Conditie: Er zijn wel wat sporen van gebruik op de sluiting en op de onderzijde van de lugs, ik denk dat er een keertje wat wild gedaan is bij een bandenwissel. Het is niet te zijn tijdens het dragen… Dat vertaalt zich ook in de vraagprijs. Verder is deze Glycine in een uitstekende staat.
Levering: verzending op rekening en voor risico koper of ophalen (met de nodige restricties) in Tilburg
Leeftijd: Het horloge is van februari 2020, er zit dus nog fabrieksgarantie op tot februari 2022
Toebehoren: wordt als full-set geleverd met doos, omdoos, garantiekaart, gebruiksaanwijzing, tag, alle schakels en een extra zwart-oranje 3-delige rubberen band. De rubberen band is zeer soepel, heeft een kort en een lang stuk en quick change springbars.
Vraagprijs: EUR 425,00 inclusief aangetekende verzending PostNL binnen Nederland. Ieder serieus bod wordt ook serieus in overweging genomen :slight_smile:

(In)ruil? Laat maar weten wat je in gedachte hebt. Een combinatie met de Victorinox Inox titanium die ik te koop heb staan kan natuurlijk ook altijd…:wink:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Wristshots 18cm polsomvang

Lumeshots

5 likes

Ook een upje voor deze mooie platte Zwitserse duiker.

Vraagprijs iets verlaagd naar € 400,00 inclusief aangetekende verzending binnen Nederland.

De nieuwe eigenaar mag tevens een keuze doen uit 1 van de 2 onderstaande rubberen banden. Dus nu met 2 rubberen banden!

De Glycine is weer beschikbaar, de koper was bang voor besmetting…het was er ook al bij de koop gisteren, maar we doen niet moeilijk :+1:

Aangezien ik zelf tot de risicogroep behoor, het horloge en het pakket worden gedesinfecteerd voor verzending, het inpakken geschiedt met handschoenen aan :+1:

Meteen een prijsverlaging: EUR 375,00 incl. aangetekende verzending binnen Nederland.

5 likes