Verkocht: Glycine The Chief full set 6 mnd oud Prijsverlaging €475,- en extra Nato !

Deze mag door. In een woord prachtig, prachtig maar net te netjes. Categorie sportieve dresser, fraaie maat, strak afgewerkt en een schitterende kleurstelling, vooral door de slate grijze wijzerplaat en de mooie lederen band.

De info:

Merk/Type: Glycine GL183 'The Chief’
Uurwerk: Automatisch uurwerk ETA 2893-2, Elaboré
Dial: 24 uurs wijzerplaat
Band: Lederen band, lugbreedte 22 mm
Maatvoering: Diameter 40 mm, hoogte 12 mm
Glas: Plexiglas, gewelfd
Waterdichtheid: 1 atm / 1 bar / 10 meter (spatwaterdicht)
Cijfers en indices met SuperLumiNova
Leveromvang: Full set, The Chief is van 11/2019
Conditie/krassen: 90/100 zou ik zeggen, kan niets vinden. De band heeft wat onvermijdelijke sporen bij het deel dat door de doornsluiting gaat.
Overdracht: Gezien de huidige omstandigheden wordt aan verzenden (gratis en aangetekend) sterk de voorkeur gegeven…
Prijs: €495,- incl verzenden.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

24 likes

En een omhoogje!

3 likes

Voor de fraai en ter bescherming van de band is The Chief voorzien van een neutrale vouwsluiting. Voor de koper is tevens de prijs naar €485,- gegaan.

In meerdere opzichten een plaatje.

12 likes

Begint nu wel tegen de bodem aan te lopen. Prijs gaat naar een super €475,- en ik doe er nog een kwalitatief prima Nato bij. Anders verplaats ik hem wel naar een ander platform :smirk:

5 likes

Verkocht buiten het forum.

1 like