Verkocht: Grand Seiko SBGF017 full set Onmogelijk prijs €999,-

Na een paar dagen om de pols moet ik wederom tot mijn spijt concluderen dat deze hele fraaie Grand Seiko toch te klein is voor mijn pols van 19+cm. Mijn hang naar kleiner blijft alleen de ene 38mm is niet de andere 38mm.

Dus bij deze aangeboden een hele fraaie Grand Seiko SBGF017. De witte bewerkte wijzerplaat is een lust voor het oog. De secondenwijzer tikt exact de indices aan (afwijking 10 sec. per jaar, battery life 5 jaar), het saffier is volkomen krasvrij en de band is op volle lengte en draagt super comfortabel. Slechts zeer geringe draagsporen op het horloge, 1 kleine brush op 1 schakel, voor de rest is de band super, 9/10 zou ik zeggen.

Uiteraard is dit een full set, omdoos, doos, garantiekaart, instructieboekje. Om de een of andere reden is de naam van de dealer doorgestreept maar dat doet niets af van de identificatie van het horloge, serienummer, type en datum staan er gewoon op. Aangezien ik niet de eerste eigenaar ben kan ik geen uitspraak doen over de restduur van de batterij en de waterdichtheid.
Specificaties:

Merk: Grand Seiko SBGF017
Uurwerk: De 8J56 Thermo compensated Quartz.
Leeftijd: 14-08-2004
Kroon: Geschroefd en gesigneerd
Indices/wijzers: Lumed wat bijzonder is voor een GS
Band: Fraaie Grand Seiko stalen band met extra schakels, logo op de sluiting
Kast: 38mm zonder kroon
Waterdicht: 20ATM of 200m, ook bijzonder voor een GS
Full set: Yep, zie hierboven
Inruil/ruil: Voorkeur naar Omega – Breitling maar gewoon aanbieden. Ben wel heel kritisch en heb al veel gehad, alleen full set, geen microbrands.
Prijs: €1275,-, een realistisch bod wordt overwogen.

Pictures:

Bedankt voor het kijken.

13 likes

Up en omdat er al weer wat anders aankomt een forse verlaging naar €1195,- !!

2 likes

En UP! voor deze echt hele fraaie GS.

4 likes

Soms doet het pijn als je iets anders wilt :sweat_smile: Vandaar deze ---->

onmogelijke prijsverlaging naar €999,-

Blijft een paar dagen staan, daarna reist deze GS af naar Catawiki

7 likes

Deze mag op slot, de GS siert de poos van een sympathiek forumlid.

1 like