VERKOCHT: Grand Seiko SBGN005 GMT! Bodemprijs naar ongelooflijke €2300!

Ook deze GS mag weer vertrekken na wat nieuwe inzichten en aanwinsten :grimacing:

Een prachtig horloge deze GMT. Maar toch is deze voor mij iets te smooth ben ik bang…Ik zet 'm daarom hierbij weer te koop…pas een kleine week in bezit :sweat_smile:

Merk en model: Grand Seiko SBGN005, blauwe uitvoering.
Diameter: 39mm
Leeftijd: Nov 2019 (gekocht bij Nederlandse AD!)
Papieren, doos en eventuele accessoires: complete set.
Verzendkosten of afgehaald: overdracht regio Nijmegen of op een neutrale plek in overleg of na bankbetaling opgestuurd.
Conditie (krassen, werking etc): horloge zelf zgan. Echt in prachtstaat en geen zichtbare krasjes zover ik kan beoordelen.
Soort uurwerk en kaliber: 9F86 kwartsuurwerk. Afwijking maximaal 10 seconde per jaar(!)
PRIJS: €2500

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object (ben helaas geen fotograaf) dus kijk voor meer/betere foto’s bij nadere aanbieders…

Inruil alleen een duikhorloge met opleg van jouw kant!

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

32 likes

Upje voor deze beauty!

Nu naar een BODEMPRIJS van €2400 !!

GEEN inruil meer want deze wordt anders volgende week ingeruild op een ander horloge dus pak je kans…

5 likes

Nog een up voor het weekend.

Prijsverlaging ivm meevaller bij geen inruil dus nu NOG iets scherper naar een prijs van €2350!

Sla je slag dit weekend! GEEN inruil helaas.

5 likes

Laatste dagen nog een upje en de prijs naar een ongelooflijke €2300

GEEN inruil !

7 likes

Deze is ook verkocht aan een zeer sympathiek hf lid…veel draagplezier :+1:t2:

2 likes