Verkocht: Grand Seiko SBGV223

Een van de mooiste horloges die ik ooit heb gehad. Enorm veel plezier mee gehad maar ik wil graag verder met mijn collectie. Ik ben de eerste eigenaar en ik zou het oprecht heel leuk vinden als deze op het forum blijft. Lastig om aan te komen in Europa; ik heb deze zelf in Tokyo gekocht.

Een schitterende afwerking zoals je mag verwachten van Grand Seiko. Gepolijste randen, indices en wijzers die prachtig met het licht spelen. De wijzerplaat is zwarter dan de ziel van je ex. De datum heeft dezelfde kleur als de wijzerplaat, dus geen witte vlek op de dial.

Groot voordeel van dit model is de diameter van 40mm. Perfect dus voor iedereen die net niet uit de voeten kon met het 37mm model. De case heeft een perfecte vorm waardoor hij de pols als het ware grijpt. Daarnaast is het een vrij plat horloge waardoor hij eenvoudig onder de mouw gaat.

Het bekende 9F uurwerk heeft een afwijking van max 10 sec per jaar, onderhoud eens per 50 jaar, en 500 keer per dag een temperatuurcontrole om de afwijking te minimaliseren.

Merk: Grand Seiko
Model: SBGV223
Diameter: 40mm
Lug Width: 20mm
Leeftijd: April 2018
Uurwerk: Grand Seiko 9F Quartz
Staat: 99/100. Schitterende staat, kan niets ontdekken.
Komt met: Doos, Papieren, boekjes, gloednieuwe zwarte Hirsch Duke alligator grain leren band.
Prijs: 1695,-

Mijn reputatie

Ik ben een zeer matige fotograaf; ik nodig je graag uit om de Grand Seiko vrijblijvend te komen bekijken in de omgeving van Utrecht.

37 likes

Doe eens een bod mensen.

6 likes

50 euro er van af! Prijs naar 1645,-

1 like

Sneeuwkorting

21 likes

De sneeuw is weer weg maar deze Grand Seiko is er nog!

Iets (in)ruilen kan mits mijn smaak, maar cash heeft voorkeur.

3 likes

Oké dit is de bodem. Je kan hem ook zonder de band overnemen voor…

1550,-

Lager wil ik echt niet gaan dus grijp je kans. Belachelijke prijs voor een gloednieuwe Grand Seiko.

Nu hou je nog centen over om er zelf een mooie band op te zetten of je kan er één van mij overnemen.

10 likes

BcMXJqwCEAAYHAi

3 likes

Verkocht

7 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.