VERKOCHT: Grand Seiko SBGX261

Deze gisteren opgehaald en een erg mooi horloge maar ik heb gisteren bij toeval ook een GS GMT LE opgehaald en die wint het toch van deze GS SBGX261…

Een catch en release dus ! Prachtige zwarte plaat en de afwerking die je natuurlijk mag verwachten van GS.

Merk en model: Grand Seiko SBGX261
Diameter: 37mm, met een dikte van 10mm
Leeftijd: december 2018
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set (papieren, doos en omdoos.) + extra leren band (van Watchgecko) en metalen bracelet!
Verzendkosten of afgehaald: halen in regio Nijmegen of in overleg, verzenden (kosten en risico zijn voor koper!)
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed. Wat lichte deskdive sporen op de clasp en wat haarlijntjes hier en daar maar de Zaratsu polishing is nog in prachtige staat.
Soort uurwerk en kaliber: het geweldige 9F62. accuraat tot ± 10 seconden per jaar.
Vraagprijs: €1600

GEEN inruil ! Of het moet een Tudor BB 58 zijn met opleg van mijn kant…

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Voor meer foto’s zie de vorige advertentie van @Watchbear.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

28 likes

Even een upje…

Zoveel likes maar nog geen deal, kom op heren wie gaat er aan de haal met deze topper van een GS !

3 likes

Verkocht aan een forumlid dus veel draagplezier en bedankt koper…

Mag een slotje op !

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.