[VERKOCHT] Hamilton Intra-Matic 38mm (100% nieuw / ongedragen)

Pas onlangs (terug) aangeschaft, maar door de vrij onverwachte verwerving van mijn grail dresser én de daaruit volgende beperking van de collectie tot 2 stuks, mogen mijn andere horloges, waaronder deze prachtige Hamilton Intra-Matic, in de verkoop.

Deze Intra-Matic is de 38mm versie (die IMO het meest in balans is in vgl. met de 42mm versie) met schitterende zilveren dial en zwarte leren band. Alles is 100% nieuw / ongedragen en komt natuurlijk als een full set met alles erop en eraan.

AVP van deze Hamiton is 775 euro (link).

Mijn prijs is een scherpe 475 euro (excl. eventuele verzending).

Tevens beschikbaar tegen een kleine meerkost zijn volgende 2 (ongedragen) horlogebandjes die perfect bij dit horloge passen (zie laatste foto) :

• Hirsch Diamond Calf (wordt vaak als replacement strap voor het OEM Hamilton leren bandje gebruikt)
  • Hirsch Duke

Afhalen is altijd mogelijk en kan te regio Brussel (tijdens kantooruren) of regio Gent (na kantooruren) - de koffie/thee staat altijd klaar. Opsturen is natuurlijk ook steeds mogelijk, volledig volgens de wensen van de koper & tegen netto kostprijs.

Check gerust mijn feedback (hier) - forumleden met wie ik al ‘zaken’ deed kunnen bevestigen dat bij mij de klokjes werkelijk 100% voldoen aan de beschrijving én ik werk maak van stevige en veilige verpakkingen zodat de klokjes de koper onbeschadigd bereiken bij verzending.

Link naar een onafhankelijke review : A BLOG TO WATCH

De specs :

het merk + het model : Hamilton Intra-Matic
de diameter : 38mm
de leeftijd van het horloge : Oktober 2018
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires : full set (= Hamilton doos en omdoos, Hamiton tag, gebruikshandleiding, afgestempelde garantiekaart).
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald : bij voorkeur F2F / ev. verzenden is extra en volgens keuze (zie inleidende tekst)
de conditie van het horloge : 100% nieuw / ongedragen
soort uurwerk : automaat (ETA 2892-2)
de prijs : 475 euro

De foto’s :
(sorry voor eventuele stofjes en reflecties - is geen gemakkelijk horloge om mooi tot zijn recht te laten komen op een foto)

Bedankt voor het kijken.

18 likes

En OHPF voor een forumlid :+1:

Verkocht.

Bedankt aan de koper en HF :ok_hand:

1 like