VERKOCHT: Hamilton Khaki Field automatic 42mm - H7055533

Goedemiddag,

Bij deze bied ik mijn Hamilton Khaki Field aan ter overname. Absoluut één van mijn favorieten, alleen wil ik graag toch de 38mm handopwinder. Dus mocht je er een hebben liggen is een ruilvoorstel meer dan welkom. Sterker nog, mocht je die van jouw willen verkopen en bereid zijn te wachten tot ik deze Hamilton verkocht heb, is een pb ook welkom :+1:

Het rijtje:

Merk/model: Hamilton Khaki Field automatic 42mm - H7055533
Diameter: De diameter zonder kroon is 42mm, lugmaat 22mm, lug to lug is 52mm.
Jaar: Deze is eind oktober 2017 nieuw door mij aangeschaft, je hebt dus nog bijna een vol jaar garantie.
Toebehoren: Compleet met doos, omdoos, tag, boekje en gerantiekaart. Daarnaast heb ik ook nog de stalen band, deze heb ik vorig jaar zelf tweedehands gekocht.
Levering: Voorkeur voor bezichtigen / afhalen in (regio) Groningen, anders aangetekende verzending op jouw kosten.
Staat: Deze Khaki Field heb ik afgelopen jaar geregeld gedragen, dus de normale draagsporen zijn zichtbaar. Op de achterkant van de lugs zijn sporen van de bandenwissels te zien. De leren band heb ik amper gedragen dus die is nog bijna als nieuw. De stalen band heb ik zoals al vermeld tweedehands overgenomen en het meest gebruikt, dit heeft wel zijn draagsporen nagelaten, met name op de sluiting.
Zie natuurlijk ook de foto’s.
Uurwerk: ETA 2824-2
Vraagprijs: Mijn vraagprijs is € 400,- inclusief de stalen band, zonder €350,-

De foto’s:

Bedankt voor het kijken, Bert

5 likes

Omhoog en gelijk maar de prijs omlaag:

€325,- zonder de stalen band en €375,- met.

Extra info mbt het uurwerk: dit is een aangepaste versie van de ETA 2824-2, H10 genaamd. Het tikgetal is omlaag gebracht ten faveure van de gangreserve, deze is nu 80 uur.

Up!

De Hamilton is verkocht.
De stalen band is nog beschikbaar, maar daar maak ik wel een aparte advertentie voor.

Deze mag naar het archief met dank aan HF en de koper.

1 like