VERKOCHT HMT Jawan "treinmeester"

En nog een klokje wat plaats mag maken voor de railmaster die terug is van zijn beurtje. Deze HMT heb ik via het forum overgenomen, en even door de horlogemaker na laten kijken. Zag er in zijn ogen goed uit en zeker gezien de aanschafprijs/waarde geen beurt nodig. Houd redelijk de tijd, ik wissel mijn horloges dagelijks en er is geen les te vroeg of laat begonnen met deze klok om de pols.

Zelf wel een mooi nieuw kalfslederen bandje gekocht, donkerblauw van kleur met een crocoprint. Staat erg leuk al zeg ik het zelf.

Het lijstje:
het merk + het model: HMT Jawan
de diameter: 34mm
de leeftijd van het horloge: Tussen de 20 en 30 jaar ?!?! kan ook nieuw zijn aangezien ze er dagelijks nog 4 a 5 maken.
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Niets
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: verzenden tegen kosten en risico koper (denk bubbelenvelopje als brievenbuspakket 3,95) of F2F in de regio Ridderkerk/Rotterdam.
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): het horloge heeft een domed plexiglas glaasje, daar zullen ongetwijfeld plekjes op zitten, voor de rest een zeer net klokje, wat ik hooguit 5 dagen gedragen heb.
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het type (maker + type): handopwinder
de vraagprijs: vanwege het bandje €33,- of een ruil tegen een mooie 20mm tropic band.

“poep”, fotosvergeten :blush:
Untitled by Michel Teubel, on Flickr

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.