VERKOCHT: Imado / Solvil et Titus Dive style vintage horloge

Sinds kort in mijn bezit, maar wegens nieuwe aanschaffen en de welbekende oude vrienden krijgt deze toch niet de draagtijd die ik voor ogen had. Daarom doe ik deze van de pols om er hopelijk iemand anders blij mee te kunnen maken.

Waar hebben we het over?

Het is een mooie vintage Imado Dive style horloge met fantastisch blauwe wijzerplaat dat gemaakt is door het oude Solvil et Titus ergens in de jaren 70.
Afmeting excl kroon: 37/38 mm
Afmeting L to L: 45 mm
Uurwerk: AS 2066 met day-date
Integrated bracelet die perfect past om mijn 17,5 cm pols met nog enige bewegingsvrijheid over.
Stamped clasp met maar liefst 8 micro adjustments
Bakelite bezel die een mooie fade begint te krijgen. Er zit beweging in de bezel draaien gaat heel erg stroef.

Glaasje is van mineraalglas (denk ik) met wat krassen er op, vooral tussen de 5 en 6 markers.
Het horloge houdt de tijd goed bij en tijd verstellen gaat prima al voelt het ietwat ruw aan.
Als laatste mist het horloge de 11 uur index…

Al met al dus een erg mooi horloge maar niet zonder zijn (vintage) gebreken.

Vraagprijs €150.

Verzending mogelijk in overleg. Ophalen in Breda kan ook.

6 likes

Weekend Up!

Prijs mag naar €120!

Let wel, de band is 1 schakel korter omdat er 1 naar de Titus is gegaan die laatst is verkocht. Om mijn 17.5 Cm pols past het horloge precies. Ideaal dus voor een pols omtrek tot tussen 16.5 en 17 CM!

Kijk eens naar de prachtige inkt blauwe wijzerplaat!

5 likes

Nog een weekend upje! Een bod overweeg is ook zeker welkom! Ruilen eventueel ook zelfs als het maar iets leuks is :stuck_out_tongue:

Up en prijs naar 110!

2 likes

Up en een mooie paasshopprijsdrop! Mag nu het nest verlaten voor 90 euro!

1 like

up

Up en laatst prijsdrop naar €80!! Sla je slag zou ik zeggen! :slight_smile:

1 like

Up! Een leuk bod doen mag altijd!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.