Verkocht: IWC Portugieser Chrono LE 150 jaar / blauw / in-house kaliber

Te koop:

Deze Limited Edition (2.000 stuks) uit 2019 was de eerste Portugieser met inhouse uurwerk, heeft een zichtbodem en een prachtige gelakte wijzerplaat die in vele lagen is aangebracht!

Merk en model: IWC Portugieser Chronograph (IW371601)
Diameter: 41mm (met korte lugs) en 13mm dun
Leeftijd: maart 2019. Het horloge heeft een verlengde garantie tot 2027!
Papieren, doos en eventuele accessoires: alles erbij!

Conditie (krassen, werking etc): uitstekend! Zie de foto’s.
Voorzichtig gedragen en in afwisseling met veel andere horloges. Ik heb door juwelier Pertijs een extra gaatje (met versteviging) laten maken voor een perfecte fit op mijn pols van ruim 17cm (zie foto). De band is (verder) in uitstekende staat.

Soort uurwerk en kaliber: in house kaliber van IWC (69355).
Met zichtbodem en “column wheel”, windt bidirectionaal op en is stil (in tegenstelling tot de ETA 7750 afgeleiden).

Vraagprijs: 6.999,- (listprijs is 7.900,-; ik heb dus al een afschrijving voor je genomen :wink:). Alleen live overdracht ergens tussen Utrecht, Rotterdam, Antwerpen en Gent. Schiphol kan ook regelmatig. Geen inruil dit keer, tenzij het een Omega Dark Side of the Moon is (de eerste versie met de rode tekst “Speedmaster”); bijbetaling in overleg.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

36 likes

Een fair bod is altijd welkom.

Inruil wil ik ook overwegen, voor een deel van het bedrag.
Omega is een optie, vooral Speedy’s en Seamasters.

1 like

Prachtig, ook om de pols. Wil je ‘m eerst “live” zien? Dat kan. Stuur dan even een PB.

6 likes

De laatste up, in elk geval voorlopig. Deze IWC is toch wel erg mooi. De gelakte blauwe wijzerplaat is niet te vergelijken met andere blauwe (matte of sunburst) wijzerplaten.

Als er nu geen serieus bod of mooi inruilaanbod komt, blijft ‘ie in de collectie. Dus sla je slag!

4 likes

Met de Saxonia Moonphase erbij zal deze nog minder draagtijd gaan krijgen. Daarom nog een up.

Inruil is bespreekbaar tot ongeveer de helft van de waarde. Bijv. van diverse Omega en IWC modellen.
Bied maar gewoon aan.

1 like

Wel interesse maar nog geen deal. Nog steeds TK/TR dus.

2 likes

Wat twijfelende geïnteresseerden, maar nog geen deal.

Kom maar op met meer concrete voorstellen.

Inruil van een Omega Speedmaster of Seamaster blijft mogelijk.

Deze mooie in-house chrono hoeft niet weg en ik heb geen haast.

Maar voor een leuk inruilvoorstel sta ik open. Bied maar gewoon aan.

Faire biedingen blijven ook welkom,
maar het lijkt er op dat voor velen nu “cash is king” geldt?

Gereserveerd voor een forumlid.

3 likes

En zojuist de afhandeling gedaan, op 1,5 meter :slightly_smiling_face:.

Koper: veel plezier ermee!

1 like