Verkocht: JLC Memovox 1968, full set / full service (laatste Up)

Deze geweldige Memovox heb ik eerder dit jaar verkregen door een ruildeal met een Rolex GMT 2.
Echt een uniek horloge:

• full set: doos, papieren en gebruiksaanwijzing
  • volledig onderhoud gehad bij JLC eind 2015
  • en toen ook voorzien van JLC band en gesp.
    Rekening hiervoor voor ruim 1.700,- is beschikbaar.

Deze Memovox ligt nu bij de bank in de kluis en krijgt weinig draagtijd. Hij hoeft niet weg, maar mag wel. Zou gaaf zijn als er hier iemand op het forum is die zo’n “full package” zoekt en vaak gaat dragen.
En/of iemand die dit jaar 50 wordt en nog een ultiem geboortejaar horloge zoekt?

Merk en type; Jaeger Lecoultre Memovox E855.
Kast is van staal.
Maat is 37mm met vrij lange lugs.
Automaat met alarmfunctie. Houdt goed de tijd.
Kast ziet er extreem goed uit voor een 50 jarige.
Komt dus met doos, papieren, gebruiksaanwijzing en factuur van de onderhoudsbeurt.
Zit nu gemonteerd op een Nomos band (zgan).
De JLC band zit erbij en is ook nog in zeer goede staat.

Dan de prijs. Ik heb er 4.850,- euro voor betaald.
Dat is ook wat ik weer terug zou willen.
Veel geld? Ja!
Teveel? Nee, vind ik zeker van niet.
Zoek maar eens een Memovox die recent compleet aantoonbaar is onderhouden bij JLC of een andere expert. Er zo goed uitziet. En kijk dan of er full sets tussen zitten.

Ik sta open voor Ruilvoorstellen, vooral met cash Up van jouw kant. Maat moet tussen 36mm en 40mm zijn.

Horloge wordt alleen face to face afgeleverd.
In de vierhoek Den Bosch, Dordrecht, Breda, Utrecht. Dan kun je zien hoe mooi hij is en dan beslissen en geld overmaken (laatste optie alleen voor forumleden met goede reputatie).

Meer foto’s (niet van vandaag maar je kan zelf bekijken bij de overdracht hoe het er live uitziet):

42 likes

Korte update; E855 is het horloge/kast-type.
Het uurwerk-type is K825.

Verder ben ik er op gewezen dat de JLC doos (mogelijk) origineel niet bij dit horloge hoorde. De papieren uiteraard en zeker wel.

Als je weer naar dit topic kijkt hopend op een prijsverlaging, dan moet ik je teleurstellen. Dat gaat niet gebeuren.

Ruilvoorstellen; hier zat nog geen winnende tussen. Maar blijven welkom (36-40mm en met cash Up van jouw kant). De Memovox hoeft niet weg dus ik ben kritisch …

2 likes

Last call…

Wel interesse maar nog geen winnaar.

Denk erover deze ook te houden.

Als er zondag nog geen deal is gaat dit topic ook op slot of zomerslaapstand.

Gereserveerd voor een forumlid

6 likes

En verkocht en afgeleverd

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.