Verkocht: Junghans Max Bill Mega radio controlled HAQ 2 mnd oud

Ik zou graag mijn zeer recente aanwinst de Junghans Max Bill Mega te koop aanbieden, omdat ik de look iets te klassiek voor mijn smaak vind. Het horloge is van november 2018 en dus nog geen 2 maanden oud. Slechts enkele keren gedragen, geen bandenwissels uitgevoerd en dus nog in topstaat. De Max Bill Mega is een super accuraat horloge en een technologisch hoogstandje. Naast de Radio Control op 3 continenten, beschikt de Max Bill over een High Accuracy Quartz uurwerk, dat zonder Radio Controle slechts 8 seconden per jaar afwijking belooft. Met Radio Controle claimt men 0,006 seconden in een miljoen jaar, ja ja ja :wink:

Daarnaast wordt dagelijks de positie van de secondewijzer 1.440x vergeleken met de meest recent ontvangen tijdinfo en aangepast indien nodig. Verdere functionaliteiten bestaan uit perpertual calendar tot het jaar 2400, SHM-technologie (Smart Hand Motion), er is een Junghans MEGA-app, spaarstand, enz, enz… Kortom google maar even voor de exacte specs, het is echt te veel om op te noemen. Ondanks dit gevulde pakket met functies, blijft de Max Bill het traditionele, minimalistische karakter houden. Goed om te vermelden is dat de secondewijzer 2 stappen per seconde maakt, om de tijd nog accurater aan te geven.

Het verplichte rijtje:
Merk : Junghans
Model: Max Bill MEGA 058/4823.00
Leeftijd : een dag of 50 (nov 2018)
Diameter kast : 38mm
Dikte: 9,3 mm
Lugbreedte : 20mm
Glas : domed plexiglas met krasbestendige coating
Uurwerk : J101.65 multi-frequency radio-controlled movement
Dial: antraciet
Band : originele grijze lederen Junghans band
Aanwezigheid doos/papieren : fullset, originele doos, rekening, garantiekaart, handleiding, enz.
Staat : zeer goed
Prijs : €550

Horloge is af te halen of kan aangetekend opgestuurd worden op kosten en risico van de koper.

Foto’s:

17 likes

Nieuwjaars upje…

Up & down €525

Up en nog een kleine down €515 inclusief aangetekende verzending…

Kijk die lume bij daglicht eens mooi matchen met het stiksel op de band…

Mag een slotje op, koper en HF bedankt weer!

1 like